Gå til innhold

ASKØY Barnehager?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle askøyværinger!

Jeg skal søke min 1åring inn i barnehage på Askøy og trenger anbefalinger og erfaringer.

Helst om :

Haugland Gårdsbarnehage

Bakarvågen FUS Barnehage ( den nye)

Kleppestø Barnehage

Haugen Barnehage (privat)

Stongafjellet Barnehage

Florvåg Barnehage

Men legg gjerne til om andre, hvis du kan :)

Tusen takk!

P.S JA, jeg vet at Fridahuset er den verste barnehagen som eksisterer, så det er uaktuelt ;)

Skrevet

Hei!

Jeg har begge mine barn i Bakarvågen FUS barnehage og er veldig fornøyd med den. Begge ungene 1,5 år og 4 år trives godt der. I tillegg har de gode åpningstider, kl.6.45 til kl.17.15. Mine barn er skjelden lenger en 6 timer i barnehagen hver dag, men greit å ha muligheten til å levere tidlig eller hente sent om det trengs da jeg er mye alene med ungene.

4 åringen min gikk i Florvågbarnehage før bakarvågen åpnet. Var fornøyd der også, men kortere åpningstider og mye bruk av vikarer så er jeg vel totalt sett mest fornøyd med Bakarvågen.

Skrevet

Tusen takk for svar! :)

De går i den nye Bakarvågen? Den virker jo veldig fin :)

Jeg har bare tenkt å ha redusert plass, og noen timer for dagen. Men det er flott å ha muligheten til å være fleksibel ;)

Jeg er ikke noe fan av mange vikarer og utskiftning av personalet. Så det var godt du nevnte ;)

Takk takk!

Skrevet

Håper alle foreldre som synest det er flott med utvidet åpningstid også husker at da må de ansatte fordele seg over flere timer, altså ferre voksne pr barn store deler av dagen. Det er få, kanskje ingen barnehager som ansetter flere voksne fordi de har lengre åpningstider. Husk også å spørre hvor mange barn pr voksen det er i barnehagen. Mange (spesielt private) har så mange barn pr. voksen som mulig. Normen (som bare er en norm, ikke en regel!) er 3små barn på 1 voksen og seks store barn på en voksen.

Synset det er helt utrolig at ikke flere foreldre sjekker dette! Selv om de ansatte gjør så bra de kan og er posetive så langt det går, sier det seg selv at 11små på 3 voksne er mer jobb en 9små på 3voksne osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...