Gå til innhold

Alle gode ting er 3, ikke sant? da kommer jeg forsiktig inn her igjen...

Anbefalte innlegg

positiv digital i dag, 4+0....

kjempe spent! etter 2 graviditeter i 2011 som gikk galt, så er jeg utrolig spent på denne!

Vet jeg kjenner en del andre her inne og gleder meg til å følge alle sammen videre! :)

Fortsetter under...

Absolutt. Treern sitter <3

Vet hvordan det er, å gå gravid og ikke stole på sin egen kropp etter at det har gått galt. Men denne gangen. Denne gangen!

Stor klem,

Og GRATULERER!

denne gangen må jo være den som går bra! :)

Har heldigvis ei fra før, mini rekker å bli 4 før hun får søsken. etter lang tids prøving så er vi virkelig klare for et vellykket svangerskap! :)

Jeg føler meg glad og nervøs på samme tid. Jeg er også gravid igjen, 5+4, etter å ha mistet i uke 17 i 2011. Tok akkurat 1 år å bli gravid igjen og vil så gjerne at det skal gå bra denne gangen. Hadde masse blødninger sist, så hver tur på toalettet er en prøvelse.. ;) Krysser fingrene for at det skal gå bra for oss alle denne gangen, masse lykke til :) Og Gratulerer! :)

Jeg føler meg glad og nervøs på samme tid. Jeg er også gravid igjen, 5+4, etter å ha mistet i uke 17 i 2011. Tok akkurat 1 år å bli gravid igjen og vil så gjerne at det skal gå bra denne gangen. Hadde masse blødninger sist, så hver tur på toalettet er en prøvelse.. ;) Krysser fingrene for at det skal gå bra for oss alle denne gangen, masse lykke til :) Og Gratulerer! :)

kjenner meg så igjen! Hver gang jeg går på toalettet så forventer jeg rosa utflod/blod ett eller annet. Phu.. sist begynte jeg å blø etter ca 1 uke, og gangen før det begynte jeg å blø dagen etter positiv test. blødde bittelitt en gang hver 3.dag eller noe da. Livredd nå... men de gangene hadde jeg festeblødning også, det har jeg ikke hatt nå. helt andre symptomer også, så håper virkelig at dette er gangen! ;)

Annonse

velkommen lille blomst:) husker du var en av de som ønsket meg velkommen til bli gravid forumet, og nå er vi her sammen:) veldig hyggelig:) jeg satser også på at alle gode ting er 3:) er 7+5 i dag:)

så koselig å bli mottatt her inne på denne måten! Håper virkelig jeg kan henge med videre i 8mnd til! :)

Krysser alt jeg kan krysse, ber, håper og prøver å være positiv! ;)

ÅÅÅÅÅh, *LILLEBLOMST* blei sÅÅÅÅ glad nÅr jeg sÅ dette. Dette vil gÅ kjempe fint skal du se ;D

HÅper jeg kommer etter snart !!

BABYSTØV******

Klem ;)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...