Anonym bruker Skrevet 24. januar 2012 #1 Skrevet 24. januar 2012 Jeg gikk i permisjon nå nettopp, og ble tilbudt en stilling som daglig leder når jeg kommer tilbake i september. Jeg har verken takket ja eller nei til tilbudet enda. Hva kan man forvente å tjene pr. mnd? Er det noen daglige ledere her som kan si noe om hvilket lønnsnivå de ligger påsånn ca?
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2012 #4 Skrevet 25. januar 2012 Kanskje enklere å spørre de som har spurt deg? Er ingen her som har mulighet til å vite hva du kan forvente.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2012 #5 Skrevet 25. januar 2012 Det er da vanlig å komme med et lønnstilbud når man blir tilbudt en ny stilling? Enig med hun over, spør de som har tilbudt deg stillingen.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2012 #6 Skrevet 25. januar 2012 Min erfaring et at det ligger på 400000 og oppover. Men er ikke sikker, er bare mellomleder. Men det kommer helt an på hvor du jobber, og hvem du er. Det er store variasjoner i lønn i treningsbransen. Er det en kjede eller enkeltstående senter?
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2012 #7 Skrevet 25. januar 2012 bensinstasjon: 24 tusen før skatt. dårlig betalt ja..
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2012 #8 Skrevet 25. januar 2012 Hvis du allerede jobber på treningssenteret kan du /bør du vente deg en lønnsøkning på 4-7 tusen i forhold til det du har idag synes jeg, men det kommer an på ansvaret, hvor mange personer du har ansvar for osv. Jeg hadde ansvar for 20 personer i mitt yrke og tjente da fem tusen mer enn de ansatte pr måned..
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2012 #9 Skrevet 25. januar 2012 Hei Jobber som avd.leder på et serveringsted, og har både personal- og budsjett ansvar. 20-40 ansatte, sesong på sommeren. Har månedslønn på 31000,- i tilllegg får i kvelds,- helgtillegg. Får ikke overtid, må avspassere. :)
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2012 #10 Skrevet 25. januar 2012 Jeg fikk ikke vite noe om lønn da sjefen min spurte meg, grunnet at jeg ble brått sykemeldt. Hun sa da at hun ikke hadde forberedt møtet siden det kom så plums på, men at hun ønsket å tilby meg stillingen. Derfor fikk jeg heller ingen lønnstilbud. Ikke veldig mange ansatte i bedriften, men veldig mye ansvar, og veldig mye å sette seg inn i. Det er snakk om en ganske så stor og internasjonal kjede, ja, og jeg har vært ansatt der i ett år nå i februar. Jeg forstår at ingen kan si akkurat hva jeg kan forvente meg, men jeg syntes bare det er interessant å høre hva andre tjener som daglig leder, hvilket yrke de har, hvor mange ansatte de har ansvar for osv
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2012 #12 Skrevet 25. januar 2012 Har personalansvar og budjettansvar for en avdeling med 20 ansatte i helkontinuerlig skift (noen er på jobb døgnet rundt) og tjener 40000,- pr måned pluss evt overtid. HAr ingen spesiell utdannelse men har "jobbet meg opp" over femten år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå