Gå til innhold

Uttak/innsett uke 5, fler?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på UL i går og og det var noen bitte små eggposer og en perfekt på 18, men den kommer nok bli overmoden for jeg fikk dobbelt dose menopur og ny UL på mandag. Ved forrige forsøk gikk jeg på sprøyter i 21 dager og var på UL annenhver dag i 14 dager før de hentet ut egg så jeg var egentlig forberett på å forsette med sprøytene noen dager til. Så får man håpe ting ser litt bedre ut på mandag.

Lykke til!Hvor store doser medisiner tar du?Vet du grunnen til at du må ta sprøyter så lenge før eggposene blir store nok? Jeg var på UL på torsdag og fikk beskjed om at de ikke vokste. Skal ta sprøyter en uke til, men legen hadde ikke store troen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, jeg tar nå dobbel dose som er 300. 4 ampuller menopur. Vet ikke hvorfor å når vi snakket med legen før dette forsøket å spurte om det sammensatt han at det bare var en dårlig månde og at det absolutt ikke trengte gjenta seg. Sist fikk jeg ut 6 egg etter 21 dager på sprøyter, gikk 9 dager på 150 ml så 225 i 8 dager å så 4 dager å 300 før jeg endelig kunne sette eggløsningsprøyta.

Angrer jo litt nå da på at jeg ikke valgte puregone istedefor menopur, mitt første forsøk varmes puregone og da fikk jeg ut flere egg men ikke like bra kvalitet. Huff det skal innebære lett dette her.

Har legen sagt noe om hvorfor du respondererså dårlig på sprøytene? Kunne de se noen bittesmå eggposer på UL så er det jo håp :-) mine kom jo på slutten forrige gang selv om det tok tid, håper dine vokser seg frem :-) lykke til

Skrevet

Hei, jeg tar nå dobbel dose som er 300. 4 ampuller menopur. Vet ikke hvorfor å når vi snakket med legen før dette forsøket å spurte om det sammensatt han at det bare var en dårlig månde og at det absolutt ikke trengte gjenta seg. Sist fikk jeg ut 6 egg etter 21 dager på sprøyter, gikk 9 dager på 150 ml så 225 i 8 dager å så 4 dager å 300 før jeg endelig kunne sette eggløsningsprøyta.

Angrer jo litt nå da på at jeg ikke valgte puregone istedefor menopur, mitt første forsøk varmes puregone og da fikk jeg ut flere egg men ikke like bra kvalitet. Huff det skal innebære lett dette her.

Har legen sagt noe om hvorfor du respondererså dårlig på sprøytene? Kunne de se noen bittesmå eggposer på UL så er det jo håp :-) mine kom jo på slutten forrige gang selv om det tok tid, håper dine vokser seg frem :-) lykke til

Jeg responderer dårlig pga veldig lav AMH (under 1). Jeg håper det kan vokse frem noen, men er vel litt pessimistisk til det:-( Takk for lykkeønskninger :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...