Gå til innhold

mildt sagt litt i sjokk...

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja da var det klart da, Jeg er gravid igjen....

Tok test i går da mens uteble på 3 dagen... resultatet var negativt, så jeg slo meg til ro med at mens sikkert kommer... men da jeg skulle kaste testen ett par timer senere, var det dukket opp en strek til... væææææ, er det mulig... Tok ny digital test i dag, og der lyste det mot meg GRAVID...

Glad? klart jeg ble glad, men så kommer alle tankene strømmende.

her er den trikkie siden av saken.

jeg tør ikke si det til mannen min. vi har en datter på 9 mnd. han har to voksne gutter, og har sagt at nå er han ferdig med barn. Datteren vår er verdens nydligste, men hun har ikke vært helt enkel sine første levemåneder. skrek de 3 første og sover enda lite sammenhengende på natta, så her er det stor mangel på søvn. Jeg ønsker at hun skal bli storesøster, men er redd for hvordan reaksjonen hans kommer til å bli.

jeg skal ha en opperasjon som jeg har ventet på i mange år, i mars. den må jeg avlyse.

jeg har en jobb, som jeg begynte i samme dag jeg fant ut jeg var gravid sist. nå har jeg vært tilbake i 3 uker, og gravid på nytt... Redd for hva sjefen og kolegaer kommer til å si...

så what to do....

jeg ønsker virkelig dette barnet like mye som det jeg allerede har fått, som jeg slet i 10 år med å få, men det er så mye annet som å må tas hennsyn til...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forstår der vanskelig men jeg tror nok jeg ville valgt selv å beholde det... men er jo fint å være to om det ;)

Skrevet

Han vet ikke at du ikke går på prenvensjon?

Skrevet

Han vet ikke at du ikke går på prenvensjon?

jo klart han vet at jeg ikke bruker prevansjon. Jeg hadde ikke regnet med å bli gravid så fort igjen, siden vi aldrig har brukt prevansjon og det tok ti år å bli gravid... Navit, ja, men når man prøver i ti år uten at noe skjer, blir man vel litt naiv.

Skrevet

Du må hvertfall ikke tenke på jobben, de får tenke hva de vil. Det er DITT liv! Skal man ikke få barn fordi man nettopp har begynt i ny jobb? Jeg skjønner at det kan bli litt ubehagelig, men nå er du jo allerede gravid, sånn er det. Du må gjøre det du føler er best for deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...