LilleMy08 Skrevet 24. januar 2012 #1 Skrevet 24. januar 2012 Sliter med søvnen til mini på 7 mnd. Hyler når hun skal legges og våkner ofte på natten. Sovner sent og starter dagen tidlig. Noen med erfaring med bruk av Sovekarin? Det koster jo flesk. Så greit å vite om det funker. Noen som kan dele erfaring med meg?
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2012 #2 Skrevet 24. januar 2012 Har ikke hun kommet med en bok? Tror jeg ville kjøpt boken, så lest i den og prøvd det som står der. Er sikkert billigere enn å ringe henne.
Skaubinna Skrevet 24. januar 2012 #3 Skrevet 24. januar 2012 Jeg har vært i kontakt med Karin Naphaug. Å ringe henne koster ikke sÅ mye egentlig, man bestemmer selv hvor lenge man snakker. Betaler pr kvarter. Vi slet veldig med søvn pÅ vÅr datter, og søkte hjelp fra henne. Svarer gjerne pÅ spm jeg om du har noen, lettere om du har konkrete spm :-)
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 24. januar 2012 #4 Skrevet 24. januar 2012 Ta en telefon og vær kort, så blir det ikke så dyrt hehe! Jeg snakket med henne en gang da storesøster var baby, men hun kom ikke med noe nytt egentlig, bare bekreftet det jeg allerede hadde lest meg fram til selv. Men det ga meg ihvertfall en slags trygghet til å gjennomføre, siden hun som "fagperson" støttet opplegget.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå