Gå til innhold

Smerter under venstre ribbein, og bak på skuldervingen!!:S

Anbefalte innlegg

HJELP meg, jeg har gått sånn her nå i snart 1 ukes tid..

Er det noen som kan hjelpe meg med å kanskje sette svar på hva som gjør vondt?

Smerten ligger liksom bak ribbeina på venstre side forran..(hjertesiden)

Også er det sårt, ømt og vonde sakt bak på ryggen ved skuldervingen..Dette er så vondt at jeg sliter med å sitte, stå, ligge, sove..you name it!

Hva bør jeg gjøre og hva kan det være...Jeg er 28 uker og har mistet 2 ganger før så jeg er svært redd for hva det kan være!!

Veldig takknemlig for svar damer..

:)

Fortsetter under...

Hei.

Smertene du beskriver har jeg hatt i snart tre år. Og de blir veldig forsterket når jeg går gravid. Jeg går hos oteopat, og han sier at jeg mulig har spenninger eller vevs forandringer rundt milten. Altså ikke farlig. Jeg har vært på ct og røntgen men de finner ingen ting. Veldig merkelig. Når jeg prøver å forklare smertene så føles det som ingen helt forstår. Hvertfall ikke legen.

Det gjør fryktelig vondt. Noen ganger kan det hjelpe å ta et bad. Og så må jeg passe på at jeg ikke drikker eller spiser for mye. For da blir det mindre plass, og smertene sterkere.

Håper jeg finner ut av hva det helt sikkert snart. Og at jeg kan bli kvitt plagene.

Håper på det samme for deg. For jeg vet hvor vondt det gjør!

Masse lykke til!

Kanskje er det noe så uskyldig som at lille når opp og sparker mot øvre venstre side av livmor. Kanskje livmor presser på og gir utvidet nyrebekken? Kanskje er det noe helt annet? Synes uansett at når vondtene har vart i en hel uke uten å bedres, er det på tide å få en doktorsjekk ;)

God bedring!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...