Gå til innhold

Kan noen se en strek?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :-)

Jeg blir helt tullete at denne prøvingen... Er det noen andre enn meg som ser to streker på denne testen? Er litt tidlig å teste uansett, meeen er det noen som ser ett lite hint av en strek? Eller er jeg blitt gal? (testegal i alle fall)

post-42-0-89818800-1327425162_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm...må dessverre si at jeg sliter med å se noen strek... Jeg ville kjøpt en test med ukeindikator hvis du fortsatt er usikker ;) På disse står det jo "gravid" eller "ikke gravid", og er ikke til å ta feil av ;) Lykke til!

Skrevet

Jeg skimter en strek der, men kan jo hende det er en sånn skyggestrek.

Krysser fingrene hvertfall for at det er spire på vei

Skrevet

JA jeg ser en strek!:) En strek er en strek, disse skyggestrekene har jeg aldri hørt om før.. Ta en test i morgen, og jeg kan garantere deg at den blir sterkere!:))

GRATULERER!!!!!:)))))))))

Skrevet

Jeg ser en svak strek jeg også:) ta en til test i morgen eller om noen dager for å være hundre prosent sikker:) men ser bra ut dette:) tihii

Skrevet

Jeg ser også en svak strek :-)

Men som de andre over er sier, vent litt og test på nytt..

Skrevet

Endelig kom det en tolkeoppgave igjen, eeelsker å vurdere tester ;) Og ja, jeg mener at jeg skimter en strek, men ville ikke "tatt av" helt enda hvis jeg var deg. Men om et par dager tenker jeg testen er fin og sterk :) Hvor mange dpo er du?

Skrevet

Jeg som startet tråden...hyggelig å høre at det er flere som skimter noe :) Så er jeg i alle fall ikke helt gal.. Tror jeg må prøve igjen i morgen! Er 11 dpo i dag, så er kanskje litt tidlig? eller?

Skrevet

Ser streken :-) ser ut som billigtest? Aldri opplevd skyggestrek på de, så er nok en gravid-strek :-) men test igjen om noen dager :-)

Skrevet

Jeg greier ikke å se noe. Håper jeg tar feil :)

Skrevet

Det er en billigtest ja... Jeg hååååper den blir sterker med dagene som kommer! (hvis det er en strek der da..) *krysser fingrene*

Skrevet

Ser en svakt strek ja...Ville tatt en ny test. Helst en digital dersom du er nær IKM dagen.

Skrevet

eg og ser streken..:) var slik steken min sår ut og so tileg :) og eg e gravid :) so gratulerer so masse :) :)

Skrevet

Haha, en super oppgave for Tigerlise ja ;)

Men jeg også kunne skimte en strek der..tatt ny test i dag? håper den blir sterkere :)

Skrevet

Hei :-)

Jeg blir helt tullete at denne prøvingen... Er det noen andre enn meg som ser to streker på denne testen? Er litt tidlig å teste uansett, meeen er det noen som ser ett lite hint av en strek? Eller er jeg blitt gal? (testegal i alle fall)

gratulerer :-):-):-)

Skrevet

jeg ser en strek:) og er veldig spent på om det var riktig?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...