Moren te Elias Skrevet 24. januar 2012 #1 Skrevet 24. januar 2012 Jeg har bestemt meg for easygrow, men så fikk jeg vite troller iglo fikk best i test på tv2? Noen som noen av de, hva anbefaler dere? Trenger hjelp med dette her
Moren te Elias Skrevet 24. januar 2012 Forfatter #2 Skrevet 24. januar 2012 Feil skrevet, noen som har en av de? Mente jeg.
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2012 #3 Skrevet 24. januar 2012 Vært en del tråder om Easygrow her i det siste, alle utelukkende positive :-) Ønsker meg Easygrow selv, så jeg lurer på hvor man kjØper den billigst? Jeg vil ha Easygrow ono. Om du skal ha den som heter Hood er den på salg på lilleprinsen nå :-)
Moren te Elias Skrevet 24. januar 2012 Forfatter #4 Skrevet 24. januar 2012 Er det noe forskjell mellom HOOD og ONO DA?
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2012 #5 Skrevet 24. januar 2012 Bare på utseende tror jeg :-) Personlig synes jeg ONO'en er finere, og har freshere farger :-)
Mamman til Sofia:-) Skrevet 24. januar 2012 #6 Skrevet 24. januar 2012 Vi har iglo Troller og er veldig fornøyde,"billig" pose og best i test:)
Håpefull77 Skrevet 24. januar 2012 #8 Skrevet 24. januar 2012 Vi har easygrow, den kan snurpes sammen i toppen. Easygrow har kommet best ut i test tidligere år, så forskjellen er vel ikke så stor vil jeg tro. Er ikke eglo troller den samme som voksi urban? i såfall kan easygrow snurpes bedre sammen i toppen også kan du vaske alle delene i maskinen. Men anbefaller å bruke tørketrommel etterpå. Hvis ikke tar det en evighet og du må riste mye vil jeg tro. Men nå er jo jeg superfornøyd med min easygrow:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå