Gå til innhold

Smerter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det normalt å ha noe smerter oppe i i regioen der ribbeina er?

Trur kanskje det kan være babyn som sparker, kan kanskje ikke kalle det direkte smerter men mer ubehag..

Begynner jo å bli litt størrelse på nurket mitt.. :)

Flere som har merket noe til dette...??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det normalt å ha noe smerter oppe i i regioen der ribbeina er?

Trur kanskje det kan være babyn som sparker, kan kanskje ikke kalle det direkte smerter men mer ubehag..

Begynner jo å bli litt størrelse på nurket mitt.. :)

Flere som har merket noe til dette...??

en slags gnagende følelse, ja. Stakk veldig godt avogtil og gjorde meg mer "stiv" oventil, for det var vondt å lene seg fremover, sitte rett i ryggen, så måtte lene meg mer tilbake.. Babyen som sparka meg hvertfall, trodde jeg skulle fått et knekt ribbein, eller hvertfall en brist, men har overlevd det. :P Nå kjenner jeg ikke noe til det, men babyen her er sånn ca på vei ut nå så..:P

Skrevet

Ja, helt vanlig. For min del har jeg en nerve i klem (eller noe slikt) og det er til tider ganske ubehagelig. Ellers presser jo babyen opp i ribbeina, og om den får skikkelig tak kan det være vondt nok. Kan hjelpe på å bytte litt stilling :-)

Skrevet

Her har babyen sparket såpass hardt opp mot ribbeina mine at et har knekt.. Var hos legen for noen dager siden, og han sa at det kunne skje. Har hatt smerter under brystene i flere uker nå, men visste ikke at det var såpass kraft i de sparkene ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...