Nutte87+ februar spire! Skrevet 24. januar 2012 #1 Skrevet 24. januar 2012 Er nå 35+6 og har starta å pakke fødebagen. Jeg har veldig lyst til å bruke badekar som smerte lindring. Har ikke noe badetøy som passer meg nå, så hva kan jeg bruke da? Jeg syns ikke noe om å bruke masse penger på noe som passer nå, da det ikke vil passe senere. Og jeg klarer IKKE tanken på å ligge der naken, da jeg har vanskeligheter for å vise meg naken pga tidligere omstendigheter. So what to do? Takker for gode tips
Fgf februar 12 Skrevet 24. januar 2012 #2 Skrevet 24. januar 2012 Bad med undertøy og evt en singlett da vel. Det kan vel ikke være noe problem så lenge det er rent? Har ikke erfaring selv, men jeg holder med deg, bade naken i "offentligheten" passer meg ikke og nytt badetøy for noen timers bruk er sløseri.... Lykke til med pakking og fødsel, jeg er 37+5, har begynt å pakke men de hverdagslige tingene pakker jeg rett før....
me5 Skrevet 24. januar 2012 #3 Skrevet 24. januar 2012 jeg hadde badekar med første mann og badet da bare i truse og svart bh....
Underveis --> Skrevet 24. januar 2012 #4 Skrevet 24. januar 2012 Du kan bade i sykehusskjorta f.eks. De har de mange av ;-)
Nutte87+ februar spire! Skrevet 24. januar 2012 Forfatter #5 Skrevet 24. januar 2012 jeg pakker ned en boxer også bruker et håndkle eller sykehus skjorta tenker jeg tusen takk for innspill alle sammen!
vekten30 Skrevet 25. januar 2012 #6 Skrevet 25. januar 2012 Jeg satt i badekar gjennom hele fødselen Anbefales på det sterkeste Fødte i vann også da Jeg satt naken. Tenkte ikke på at jeg skulle ha på meg noe da jeg var i fødsel Man blir inne i en boble Men jeg vet jeg tenkte på det før fødsel For jeg ville også bruke vann til smertelindring Men som sagt jeg satt helt naken og var dekket med vann helt over brystene Så jeg følte meg ikke "naken" da Håper du finner noe som funker for deg Lykke til med fødsel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå