Anonym bruker Skrevet 24. januar 2012 #1 Skrevet 24. januar 2012 Hvor gammel må babyen være? Og hvilken olje kan en bruke?
Vilruge Skrevet 24. januar 2012 #2 Skrevet 24. januar 2012 Hei! Jeg har gått på yoga med babymassasje, og der anbefalte de at babyene var 8 uker ved start. Om man kan begynne før vet jeg ikke... Instruktøren anbefalte en olje med nøytral lukt og som ikke ville legge seg som et lokk i porene. Jeg husker bare at Weeleda (?) sin er å anbefale, men tror andre med bare naturlige ingredienser var ok- husker ikke hva det var som skaper dette "lokket".
81-Mamma<3<3 Skrevet 24. januar 2012 #3 Skrevet 24. januar 2012 6 uker tror jeg. Olje fra planter! Feks solsikkeolje. Jeg har gått et kurs nå! En kjempe koselig ting å gjøre med babyen!!! Mi jente var 3 md når vi begynte. Jeg tror jeg har hatt mer utbytte av kurset en de med babyer på 6 uker. I beg er det jo nesten bare soving og amming. Når de blir litt eldre er de litt mer våkne og sosiale
SiljeSuper Skrevet 25. januar 2012 #4 Skrevet 25. januar 2012 Mandelolje er suveren. Fin å bruke i badevann også, og på hud. Også er den veldig fin på pris
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå