Anonym bruker Skrevet 24. januar 2012 #2 Skrevet 24. januar 2012 Vi valgte søskenene våre(uten partnere), for de vil vi alltid(forhåpentligvis) ha kontakt med.
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2012 #3 Skrevet 24. januar 2012 Vi valgte søskenene våre(uten partnere), for de vil vi alltid(forhåpentligvis) ha kontakt med. Samme her!
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2012 #4 Skrevet 24. januar 2012 Vi valgte søskenene våre(uten partnere), for de vil vi alltid(forhåpentligvis) ha kontakt med. Samme her!
81-Mamma<3<3 Skrevet 24. januar 2012 #6 Skrevet 24. januar 2012 Kun søsken her og. Jeg har to og mannen en. Alle tre er fadder til begge barna, og Evt flere. Da slipper vi å finne nye. Og barna kommer alltid til å ha kontakt med fadderne!
81-Mamma<3<3 Skrevet 24. januar 2012 #7 Skrevet 24. januar 2012 Uten partnere ja! Det paret vi hadde valgt hvis vi hadde valgt ett par og ikke søsken for to år siden, er ikke lenger ett par! Så glad vi valgte kun søsken
holahopp Skrevet 24. januar 2012 #8 Skrevet 24. januar 2012 valgte søstra mi og samboer, mamma forventet å bli fadder og bestevenninne mi fra jeg var 6 år gammel. Valgte de for jeg vet jeg alltid kommer til å ha kontakt med de og bf er ikke inni bildet så det ble ikke noen på hans side.
beccis'en Skrevet 24. januar 2012 #9 Skrevet 24. januar 2012 Min bror, min fetter og konen, min tante, bf sin Onkel og en god venn av oss begge. Vi er en veldig sammensveiset familie så valgte de sov føltes naturlig for oss:). Hadde lyst å ha min søster også, men hun var for ung dessverre:(. Har veldig god kontakt med min fetter og konen. Jeg har også vært fadder for deres første barn. Vi har også jevnaldrede barn:). Vi valgte dem som står oss nærmest rett og slett, og de vi følte passet i den rollen. Vi skal ha dåp førstkommende søndag. Gleder meg:).
Lille- MO Skrevet 24. januar 2012 #10 Skrevet 24. januar 2012 bestevenninne og søster jeg vet de blir i livet til lillegutt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå