Anonym bruker Skrevet 24. januar 2012 #1 Skrevet 24. januar 2012 De er veldig dårlige på arbeidsplassen min til å inkludere oss som er ute i permisjon. Ikke får vi julegave, og ikke blir vi invitert til arrangementer, turer, fester etc. Hva er vanlig på din arbeidsplass?
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2012 #2 Skrevet 24. januar 2012 Ble ikke invitert på julefest en gang eller fått julegave (som alle andre fikk) på den arbeidsplassen jeg hadde da jeg var i permisjon. Har ikke samme jobben nå.
Soleie m/3 gull :) Skrevet 24. januar 2012 #3 Skrevet 24. januar 2012 De var veldig dårlig til det tidligere. Men etter de glemte å gi meg beskjed når det skulle være blåtur mens jeg gikk sykemeldt, så har det ikke skjedd igjen jeg ga beskjed for å si det slik, og de fikk sååå dårlig samvittighet, hehe Jeg jobber i barnehage og ungene mine går i den samme, så jeg er jo innom der stortsett hver eneste dag . Har du gidd beskjed at du ønsker å være med da? Kan jo være at de tenker at du gjerne har nok med den lille
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2012 #4 Skrevet 24. januar 2012 Er ikke i permisjon nå, men jeg er sekretær i et større firma og når vi har arrangementer ol. så sender jeg alltid en invitasjon til den / de som er i permisjon. Jeg ordnet også med barselgave og sendte julegave i posten. Innimellom sender jeg også en trivelig e-post med oppdateringer på hva som har skjedd på jobb og planer fremover. Det har jeg fått tilbakemelding på at folk setter pris på. Sjefen gjør ikke så mye for den som er i permisjon, men jeg mener at det er viktig å ikke glemme av at den som er i perm. fortsatt er en del av arbeidsmiljøet. Så derfor gjør jeg det :-)
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2012 #5 Skrevet 24. januar 2012 Ok, godt å høre at det ikke bare er hos oss. Jeg jobber i en bedrift med rundt 150 ansatte. Og i HR-avdelingen har det alltid vært mye tull og ofte utskiftninger. Får skylde på det. :-) Jeg har sagt fra at jeg vil være med på tur nå neste gang, så venter bare på invitasjon. :-) Men skal gi beskjed til HR om at de faktisk burde inkludere de som er ute i permisjon også.
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2012 #6 Skrevet 24. januar 2012 #4 her igjen: Gjør det samme for de som er langtidssykemeldt
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2012 #7 Skrevet 24. januar 2012 Må bare si at det ikke er noe rart at folk ikke er så gira på å fortsette på arbeidsplassen etter permisjon når de blir ekskludert i permisjonstiden...
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2012 #8 Skrevet 24. januar 2012 Er ikke i permisjon nå, men jeg er sekretær i et større firma og når vi har arrangementer ol. så sender jeg alltid en invitasjon til den / de som er i permisjon. Jeg ordnet også med barselgave og sendte julegave i posten. Innimellom sender jeg også en trivelig e-post med oppdateringer på hva som har skjedd på jobb og planer fremover. Det har jeg fått tilbakemelding på at folk setter pris på. Sjefen gjør ikke så mye for den som er i permisjon, men jeg mener at det er viktig å ikke glemme av at den som er i perm. fortsatt er en del av arbeidsmiljøet. Så derfor gjør jeg det :-) åh, så koselig og snill du er #4!! :-) Skulle ønske du jobbet hos oss! :-) HI
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2012 #9 Skrevet 24. januar 2012 Jeg har ikke blitt invitert med på turer og arrangementer mens jeg har vært ute i permisjon (er ferdig med permisjon i mars), men der jeg har jobbet nå, så har det vært mye rot i det siste! Men det er jo litt rart å ikke bli invitert med på sånn julefest e.l. da.. Jeg var også sykmeldt hele svangerskapet, så jeg har jo vært borte fra jobb i over 1 1/2 år. Tror egentlig det har vært vanlig å invitere med de som har vært i permisjon/sykemeldte, vet ikke hvorfor det ikke gjelder meg jeg.. men like greit igrunn:) For nå begynner jeg i ny jobb:)
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2012 #10 Skrevet 24. januar 2012 jeg jobbet i et stort selskap og jeg ble "glemt" * fikk ikke barselgave/ fødselsgave, kjenner andre som fikk... * jeg ble ikke invitert til julebord til tross for at jeg vet at andre i permisjon på min arbeidsplass fikk.... * jeg fikk da en gave av de ansatte... Merkelig nokk kunne de ikke legge tilrette nå som jeg ikke kan jobbe kveld heller..... så nå er jeg på jobb jakt. . Hører også til historien at jeg måtte blande inn fagforeningen for å få tilrettelagt oppgaver i graviditeten....
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2012 #11 Skrevet 24. januar 2012 Jeg er ute i permisjon nå og ble både bedt med på julebord, julelunsj og juletrefest i år. Julegave fikk jeg også. Jeg arbeider i en bedrift med over 50 ansatte. Er det beste stedet jeg har jobbet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå