Gå til innhold

senabort...

selma07 og engel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er prosessen igang:( Dette er bare jævlig! Tatt pille idag som skal avslutte livet i magen min... Forløsning i morgen:( Dette er helt uvirkelig...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff og huff..Stakkars deg...Et mareritt uten like... Lykke til imorgen og lykke til med framtidig svangerskap.

Skrevet

Da er prosessen igang:( Dette er bare jævlig! Tatt pille idag som skal avslutte livet i magen min... Forløsning i morgen:( Dette er helt uvirkelig...

HUFF SÅ INNI GRANSKAUEN JæVLIGT!!!

livet er jammen urettferdigt.. det er nÅr sÅnne ting skjer, at jeg tenker hvor fort alt kan snu her i livet, i det ene øyeblikket svever du pÅ en sky, i det andre vil du nesten bare dø.. :(

sender over all verdens varme klemmer til deg..!

bare heilt for jævligt altsÅ..

Hvor langt var du kommet?

Skrevet

HUFF SÅ INNI GRANSKAUEN JæVLIGT!!!

livet er jammen urettferdigt.. det er nÅr sÅnne ting skjer, at jeg tenker hvor fort alt kan snu her i livet, i det ene øyeblikket svever du pÅ en sky, i det andre vil du nesten bare dø.. :(

sender over all verdens varme klemmer til deg..!

bare heilt for jævligt altsÅ..

Hvor langt var du kommet?

Det er helt jævlig! Vet at fosteret kommer til Å dø der inne innen fÅ timer :-( Jeg er kommet 20 uker pÅ vei. 19+5.

Skrevet

Huff... Bare gråter av å lese dette... ! Er 20 uker selv og klarer virkelig ikke forestille meg hvor vondt dette må være for deg! Takk for at du deler sorgen - får hele gravidetilværelsen litt i perspektiv.

*stor klem*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...