Anonym bruker Skrevet 24. januar 2012 #1 Skrevet 24. januar 2012 Hvor lenge tror dere det er før hun er ute?
Jente07+bolle i ovnen:D Skrevet 24. januar 2012 #2 Skrevet 24. januar 2012 Heldig du eeeer!! Lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2012 #3 Skrevet 24. januar 2012 I og med at du fremdeles er i stand til å sitte på bim selv om det er 3 cm. åpning regner jeg med det tar en stund... m.m. du har epidural da
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2012 #4 Skrevet 24. januar 2012 Det er ikke jeg som er i fødsel... HI
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2012 #5 Skrevet 24. januar 2012 Gjennomsnittet for en normal fødsel er 10 timer når den er aktivt igang. Dvs. rier med 3 min. mellomrom ca. og 3-4 cm. åpning samt avflatet cervix. Hos førstegangsfødende da! Men alt er relativt og dette er gjennomsnittet. Det kan m.a.o. ta veldig lang tid eller veldig kort tid Umulig og si og kommer an på hvor kraftig og virkningsfulle riene er og hvor fort naturen har bestemt at kvinna skal føde. (Kan påskyndes med medikamenter osv., men det er jo en annen sak..)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå