Gå til innhold

Når er forventet mens ved en veldig uregelmessig syklus?

Anbefalte innlegg

Hei:) er det noen som kan hjelpe meg? Vi har nå prøvd i ca ett år å bli gravid. Nå bruker jeg klearblue for å finne ut når jeg har eggeløsning. Denne gangen var eggeløsningen( befruktning) på dag 16 av syklusen nå er jeg på dag 28. Spørsmålet da er når kan jeg ta test? Syklusene mine varierer alt fra 28 dager til 42:(

Har lest mye nå, men finner ingen som har så variert syklus:(

Fortsetter under...

Kan desverre ikke hjelpe deg, har uregelmessige sykluser selv. sist gang prøvde vi 1 år så satt spiren! Nå er vi igang igjen, men syklusen har jeg gitt opp, kan gå alt fra 30 dager til 4 mnd mellom hver syklus... så her er det bare å sjangse ;)

Lutealfasen (tiden fra el til mens) er som regel 14 dager +/- et par dager for de fleste.

Uansett skal det (som regel) kunne vises på en graviditetstest 14 dager etter el, dette har ikke noe med hvor lang lutealfase man har. Lykke til! :)

Hei Shomi!

det stemmer som cayenne sier, når du har funnet el så kommer stort sett tanta 13-14 dager etter. eller så får du positiv test.

Siste 2 år har jeg hatt veldig uregelmessige sykluser. fra 30 til 46 dager med 2 unntak da en overivrig akupunktør satte så mange provoserende nåler at jeg fikk 2 sykluser på 24 dager etterhverandre!

Skjønner godt at du syns det er slitsomt med sånne sykluser! jeg har fått god hjelp av (en ny/annen) akupunktør, som har kortet ned antall blødningsdager og hjulpet med menssmerter og sykluslengde. bare å spørre hvis du lurer på noe ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...