Gjest Ann-Mari Skrevet 24. januar 2012 #1 Del Skrevet 24. januar 2012 Vi jobber nå med å utvikle dagboken og vil veldig gjerne ha med innspill fra dere. Vi tar selvsagt med alle gamle titler, innlegg og bilder fra den gamle dagboken, men er det noe mer dere evt. vil ha med? Dette har vi tenkt på å få med: - tittel - dato - kalenderfunksjon - bilder Hvilke andre funksjoner ville dere evt. hatt lyst til å ha med i dagboken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mor Løvehjerte Skrevet 25. januar 2012 #2 Del Skrevet 25. januar 2012 Nummerering av sidene, hvis det ikke fins allerede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ann-Mari Skrevet 26. januar 2012 #3 Del Skrevet 26. januar 2012 Nummerering av sidene, hvis det ikke fins allerede. Hmmm... Jeg er litt i tvil om hva du mener her dessverre, kan du utdype det litt mer for meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mor Løvehjerte Skrevet 26. januar 2012 #4 Del Skrevet 26. januar 2012 Ja, for all del. Jeg tenkte at når man en dag har lyst å printe ut det man har skrevet, så ville det vært fint at sidene var nummererte. Men det klarer man sikkert å få til selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ann-Mari Skrevet 26. januar 2012 #5 Del Skrevet 26. januar 2012 Aha, sånn ment ja. Jeg skal ha det med i bakhodet, men jeg er ikke helt sikker på om det lar seg løse helt praktisk. Men et flott innspill! Hva tenker dere om det mama73 *m/lillebror* skriver om dagboken på BIM her: http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/topic/143903653-dagbok/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2012 #6 Del Skrevet 20. februar 2012 Jeg ville aldri ta sjansen på å skrive en dagbok her inne. En dag kan det skjer det et eller annet med dib/bim og plutselig ligger dagbøkene ut slik at alle kan lese det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå