Gå til innhold

mistet kvalmen...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Neida, den kvalmen kkommer og går, noen får det lett, andre slipper ikke gjennom hele savangerskapet. Det er forskjellig fra gang til gang også.

Med første var jeg bare bittelitt kvalm et par uker, med andre var jeg kvalm i fire mnd, med tredje var jeg kvalm av og på til uke 9 kanskje?

Så det er helt normalt. Prøv å nyte det, for plutselig er den tilbake, og da ønsker du at du ikke hadde brukt tiden på å bekymre deg nå!

( jeg blir feks bedre døgnet etter st jeg har spist fisk, men dårligere av å spise folattabletter...)

tenk på det at der er mange som er gravide og ikke vet det før de er langt på vei. De er ikke så veldig kvalme for da hadde nok mistanken vært der, det er ingen selvfølge at vi skal være kvalme selv om vi er gravide.

ikke bekymre deg, det ordner seg nok =)

Jeg er 9 +3 idag-og jeg har ikke vært særlig kvalm.

Hadde en dag i siste uke hvor jeg lå rett ut og var både slapp og kjempe kvalm. Ellers er dagene mine veldig symptom frie-så hadde jeg ikke tatt testen vet jeg ikke om jeg hadde skjønt at jeg faktisk er gravid. Jeg er nok en av de heldige, men jeg nyter det-for plutselig kan jeg bli dårlig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...