Indigo 08-10-13 Skrevet 24. januar 2012 #1 Skrevet 24. januar 2012 Kvalmen er så overveldende, helt forferdelig! Noen som har noen gode råd for å holde den litt i sjakk? All råd mottas med stor takk:)
VinterSol+2 Skrevet 24. januar 2012 #2 Skrevet 24. januar 2012 Gå på apoteket og skaff deg seabands, og bruk de hele tida! Ingefær, eplejuice blandet med farris, bringebærdrops, eskimo omega3.... Nok søvn, småspising av ritzkjeks,, Rådene er mange, du får nesten bare prøve ut hva som funker forndeg! Men prøv å spise bare litt,mmen ofte, det holder ofte kvalmen i sjakk..
Charlotte23 Skrevet 24. januar 2012 #3 Skrevet 24. januar 2012 Kom deg til legen å få resept på Afipran. Jeg hadde ikke fungert uten! Har prøvd alle råd, gikk ned 6 kg og ble sykemeldt for alvorlig svangerskapskvalme. Afipran hjelper litt på kvalmen og gjør at du ikke i det hele tatt kaster opp. Hemmer visst den refleksen eller noe slikt Lykke til.
Indigo 08-10-13 Skrevet 24. januar 2012 Forfatter #4 Skrevet 24. januar 2012 Fått meg seaband, og ringt legen og bedt om afipran. Skal hente imorgen. Funnet oppskrift på juice med ingefær, skal også prøves imorgen. Ellers synes jeg denne småspisingen på div salt kjeks og annet kun hjelper der og da, kvalmen kommer sigende straks det er svelget. Vet ikke helt om seaband virker. Tror jeg har fått plassert de rett. Kanskje blitt litt bedre, eller så er d bare innbilning.. Ahh, at man ikke lærer. Takk forresten:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå