*first-time-mom* Skrevet 24. januar 2012 #1 Skrevet 24. januar 2012 Hei alle sammen! Hvordan er formen deres ? Fortsatt 4 uker til termin, og jeg har hatt diare i flere uker nå.. Har hørt at dette kan være tegn på fødsel - men håper da ikke det for min del. Er det noen av dere andre så har vært plaget med dette i lengre tid uten at det har betydd noe mer ? Er ikke sånn kjempe plagsomt da det ikke er noe akutt dotrang - mer at når det først skal tømmes, så tømmes det viirkelig (beklager beskrivelsen).. Er heller det at det nærmer seg termin, og man er bekymret for noe hele tiden Ha en fortsatt fin dag!!
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2012 #2 Skrevet 24. januar 2012 Huff da, håper du har nevnt det for jordmor? Vet ingenting om det altså, men du må huske på å drikke nok så du ikke blir helt uttørket. Lykke til fremover, h*n er nok der snart!
FruEnebær Skrevet 24. januar 2012 #3 Skrevet 24. januar 2012 Jeg rekker opp hånden, og melder meg på. Hatt løs mage store deler av svangerskapet, er nå i uke 36. Tarmene kan visstnok bli sensitive for div. matvarer, i mitt tilfelle er det typisk for mye å drikke 2 glass med appelsinjuice om dagen... da har jeg løs mage i minst 1 døgn. Samme med "litt" for mye tomat, druer, epler, pærer....så har lært meg til å være obs med salater f.eks. Legen sier det ikke er farlig, og at stort sett alle får "et eller annet" når man er gravid... vet ikke om dette var noe trøst eller tips, men verdt å sjekke litt ut i forhold til det man spiser og drikker. Lykke til - klem
FruEnebær Skrevet 24. januar 2012 #4 Skrevet 24. januar 2012 ...og kan legge til at jeg aldri har hatt noen allergier av noe slag, så det var litt fjernt å finne ut at jeg nå skulle reagere på mat. Legen sa at det trolig går over etter svangerskapet er over. Satser på det!
Drømmeprinsen<3 Skrevet 24. januar 2012 #5 Skrevet 24. januar 2012 har hatt løs mage i mange uker, men synes det er et bedre alternativ enn forstoppelse... er 34 uker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå