Beibiklein Skrevet 24. januar 2012 #1 Skrevet 24. januar 2012 Jeg selger en uåpnet 5 pk med Orgalutran (holdbar til desember 2013) og en uåpnet 5 pk Menopur 75 IU (holdbar til mai 2013) + sprøyter, opptrekkspisser og subcutan spisser. Begge selges til halv pris: Orgalutran: 800,- Menopur: 600,-
flamingo Skrevet 26. februar 2012 #4 Skrevet 26. februar 2012 jeg er bare nysgjerrig..har du avsluttet behandling? hvorfor? du må ikke svare hvis du ikke vil vennen..bare lurte på fordi du har solgt menopur..jeg skal begynne med behadling fra mandag..og må hente menopur fra apotek.forrige gang med ivf brukte jeg puregon men de sa på klinikken at menopur er bedre..gleder meg til en ny runde
Beibiklein Skrevet 29. februar 2012 Forfatter #5 Skrevet 29. februar 2012 Hei. Jeg er gravid, så kjøpte jeg to pakker i slengen da jeg kjøpte medisinene, for d må bestilles. Brukte to esker sist, mn trengte bare en nå, så da ble d en til overs som jeg ikke trenger
flamingo Skrevet 2. mars 2012 #7 Skrevet 2. mars 2012 gratulerer såå mye og lykke til..og takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå