VinterSol+2 Skrevet 24. januar 2012 #1 Skrevet 24. januar 2012 Er det flere enn meg som drømmer syke ting når de er gravide? Jeg drømmer bestandig så utrolig intenst, og husker veldig mye når jeg våkner. Kan det ha noe med at man sover mindre dypt? Ikke rart man blir sliten iallefall? I natt har jeg vært på ungdomsleir, og så drømte jeg at jeg var hun blonde å barnetv, hun som spiller gitar og har piercing i nesa.. Dessuten var det sånn at alle sov på sånne store sovesaler, og at doene var plassert midt i rommet, og det var supervanskelig å få bæsja!! Hahaha. Dessuten drømte jeg skikkelig ekkelt at svangerskapet var over for denne gang. Jg håper det betyr at jeg er trygg;) Andre som drømmer sprø ting? Jeg ser frem i motange måneder med lite og urolig søvn, ja!
Revenka78 Skrevet 24. januar 2012 #2 Skrevet 24. januar 2012 Jeg drømmer også veldig mye rart nå, og husker alle detaljer. Skikkelig rart. Det er nå jeg skulle ha testet drømmetyding;-)
<3 drømmer <3 + <3 spire <3 Skrevet 24. januar 2012 #3 Skrevet 24. januar 2012 haha du er ikke alene, jeg var en vampyr dreper her om dagen.Med sann pinner som du lager grill spyd av har helt sinnsyke drømmer
snartfampå5 Skrevet 24. januar 2012 #4 Skrevet 24. januar 2012 Jepp, masse drømmer her også. Og så er jeg faktisk mindre trøtt enn før, merkelig nok.
3 små skatter Skrevet 24. januar 2012 #5 Skrevet 24. januar 2012 JAAAAA....jeg drømmer helt syke ting hver natt, og føler at det går i 100. Våkner faktisk helt utslitt hver dag. Har hatt disse drømmene helt siden uke 5-6, og er snart i uke 12 nå. Gleder meg til første natt uten sånne drømmer
3 blå Skrevet 24. januar 2012 #6 Skrevet 24. januar 2012 Ja! Her går det vilt for seg om nettene! Drømmer om folk jeg ikke har hverken sett eller tenkt på på mange, mange år... Og syke historier som følger med! Jeg har drømt slik når jeg har vært gravid før også, så det er sikkert normalt
Tessy Skrevet 24. januar 2012 #7 Skrevet 24. januar 2012 Ja uff, jeg drømmer Så mye rart, klarer ikke huske alt for det går helt inn i hverandre... Men i natt drømte jeg at vi var på et creepy sted og jeg og dattera mi på 1,5 år var å fant rare masker og gikk rundt med de, også endte hun til slutt opp med å bo i en millitærleir og jeg måtte forklare dem hva de måtte gjøre og ikke for de gjorde bare masse feil ( gav hu middag i senga bla) drømte masse mer som jeg ikke klarer gjengi også! Veldig spesielt, drømmene har kommet de siste dagene, er 5uker på vei...
VinterSol+2 Skrevet 24. januar 2012 Forfatter #8 Skrevet 24. januar 2012 Ja, det er helt normalt. Blir visst trigget av hormonene, pluss at vi sover lettere når vi er gravide enn ellers, og derfor oftere havner i drømmefasen av søvnen, og ikke den dype, drømmeløse.. Jeg syns det er litt morsomt jeg da. Samtidig som jeg får en del mareritt, og d et er ikke hyggelig! Husker første svangerskap,,, da drømte jeg sånn ca halvveis i svangerskapet om fødselen. Det var en kaotisk drøm med masse tull (som at noen tok senga mi hahaha) men etter den drømmen fikk jeg en sånn herlig ro over meg, og tenkte at det nok kom til å gå fint å føde. Og det gjorde det jo. (ikke at det ikke var vondt, brutalt og alt det der,, men det gikk fint likevel, og jeg fikk jenta mi ut i god behold)
BABY-JENTE Skrevet 24. januar 2012 #9 Skrevet 24. januar 2012 Er det flere enn meg som drømmer syke ting når de er gravide? Jeg drømmer bestandig så utrolig intenst, og husker veldig mye når jeg våkner. Kan det ha noe med at man sover mindre dypt? Ikke rart man blir sliten iallefall? I natt har jeg vært på ungdomsleir, og så drømte jeg at jeg var hun blonde å barnetv, hun som spiller gitar og har piercing i nesa.. Dessuten var det sånn at alle sov på sånne store sovesaler, og at doene var plassert midt i rommet, og det var supervanskelig å få bæsja!! Hahaha. Dessuten drømte jeg skikkelig ekkelt at svangerskapet var over for denne gang. Jg håper det betyr at jeg er trygg;) Andre som drømmer sprø ting? Jeg ser frem i motange måneder med lite og urolig søvn, ja! Jeg drømmer også utrolig mye rare ting når jeg er gravid. Kjenner meg igjen at jeg nesten blir litt sliten i hodet etterpå, for det blir så mye å fordøye når jeg våkner opp. Men det er jo litt morsomt også :-)
Charlotte23 Skrevet 24. januar 2012 #10 Skrevet 24. januar 2012 Kjenner meg også igjen, helt merkelige drømmer. Her om natten drømte jeg at jeg hadde født, men husket ingenting. Så skulle mamma forklare meg hvordan fødselen hadde foregått. he he he Og det tar ikke lange tiden før jeg lukker øynene om kvelden til at jeg er i en eller anne merkelig drøm, ofte slitsomt men også litt morsomt :-)
Frenzia Skrevet 24. januar 2012 #11 Skrevet 24. januar 2012 Dessuten var det sånn at alle sov på sånne store sovesaler, og at doene var plassert midt i rommet, og det var supervanskelig å få bæsja!! Greit å høre at andre også drømmer slike drømmer. Jeg gjør det ofte. Men jeg drømmer slike drømmer når jeg ikke er gravid, også. Hehe. Lurer på hva disse "vanskelig-å-finne-et-sted-å-gå-på-do-i-fred"-drømmene betyr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå