Mamma&skatt Skrevet 24. januar 2012 #1 Skrevet 24. januar 2012 *Gjesp..* jeg sover så utrolig dårlig for tiden, enten er det opp på toalettet flere ganger i løpet av en natt, eller er det noen ekstreme drømmer, ellers er det bekkenet og hofter som verker av å sove på siden. sover med pute mellom beina, men det hjelper ikke fullt så mye som jeg skulle ønske.. jeg savner å sove på ryggen, kunne strekke meg helt ut og bare slappe av. hva gjør dere andre for å få en god natts søvn?
Lille Tordivel Skrevet 24. januar 2012 #2 Skrevet 24. januar 2012 Jeg legger med kl ni, da har jeg god tid til å sove selv med lange våkepauser innimellom! Må lese litt først for da blir jeg kjempeslapp. Og ingen vanndrikking etter kl 20! Det hjelper litt på dorushet. Ligger jeg våken kanjeg telle baklengs tresifret på hver eller annenhver utpust, det funker faktisk (det hadde jeg ikke trodd på forhånd) eller ta en avslapningsmeditasjon. Her har jeg bare ligget på ryggen, for adnre stillinger gjør meg så kvalm. Det er også ganske slitsomt! Uansett så håper jeg nettene blir bedre for deg, ting forandrer seg jo, og forhåpentligvis til det bedre!
MrsMilla Skrevet 25. januar 2012 #3 Skrevet 25. januar 2012 Har også temmelig oppstykket søvn. Jeg sliter med kvelningsfornemmelser, sikkert mye pga astma. Merker at den beste søvnen kommer mellom 7 om morgenen og 11.... noe som kompliserer dagen litt innimellom... Nå eksempelvis la jeg meg åtte, og har sovet sånn omtrentlig et par timer, og ligget våken et par timer. Er oppe og spiser litt og ser litt i veggen, og så legger jeg meg og gjør som i stad; sover noen timer og ligger våken noen timer.
Håpefull38 Skrevet 25. januar 2012 #4 Skrevet 25. januar 2012 Har også vondt i bekkenet og hoftene når jeg ligger på sida, men klarer ikke ligge på ryggen, for da blir jeg dårlig. Nå skal man vel heller ikke ligge så lenge på rygg når man er over 15 uker på vei. Jeg har ei pute mellom beina og ei under magen. Men nå har jeg ganske stor mage da. Putter også ei bak ryggen av og til. Har hatt noen gode netter nå, men da med veldig intense drømmer.
Frenzia Skrevet 25. januar 2012 #5 Skrevet 25. januar 2012 Jeg kan ikke huske å ha sovet om natten på lange tider nå, husker ikke når jeg plutselig ikke fikk sove lenger. Men i helga sov jeg plutselig hele formiddagen. Jeg sitter stort sett her på BiM til langt ut på natten, og må opp ved 7-8-tida hver dag. Men jeg ble sykmeldt i går, og i dag tidlig sov 4-åringen så godt at jeg ikke klarte å vekke henne, så jeg la meg bare inntil og så sov vi til klokka 10. Utrolig deilig. Nå er reklamepausa over på Medium, så skal se ferdig den før jeg gir senga et forsøk. Jeg er sykmeldt, ja, men må opp og sende over planer til jobben på epost ved 8-tiden. Og til dere alle, a very good night.
MammaElisabeth Skrevet 25. januar 2012 #6 Skrevet 25. januar 2012 Jeg blir så lettet når jeg ser at andre har det akkurat som meg I natt måtte jeg få barn i en kald hytte med telttak, hvor hester, hunder, katter og papegøyer flakset og trampet rundt meg og huseieren krevde penger samtidig som det var mugg på veggene...puuuuh...så deilig å kunne våkne! Der var det bare en katt som varmet mine føtter og en samboer som holdt rundt meg hehe...Jeg tror det er noen redehormoner på ville veier som ikke er tilfredstilt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå