Soveposen Skrevet 24. januar 2012 #1 Skrevet 24. januar 2012 Drittlei førstegangsfødende her, som desperat leter etter tegn til fødsel. Har ikke sovet en DRITT i natt, hatt smerter i magen litt til og fra, fra klokken 0200 til nå (0500), vært på do ørten tusen ganger og fått blodig slim på papiret. Lukter litt sædlignende.. Smertene er takvis - stram/hard mage, press mot bekken, og en generell smerte i nedre del av magen. Har ikke tatt tiden - de er ikke regelmessige.Har kjent med to fingre inni meg: mormunnen er myk. Akk og ve! Hvis ikke dette er fødselstegn så kan jeg vel i det minste få litt SøVN snart. Beklager, jenter - men nå er denne vordende drittlei!
3 gleder Skrevet 24. januar 2012 #2 Skrevet 24. januar 2012 Er jo ikke lett å si. Denne gangen har jeg hatt tak i magen på rekke og rad fra tid til annen med kynnere som kjennes litt hardere enn det jeg har opplevd før. Nå vet jeg jo hvordan svake rier kjennes ut, så jeg er ikke bekymret. Hvor langt er du kommet da? Blodig slim på papiret derimot har jeg aldri opplevd, men sies ikke det å kunne være et tegn..? Ta deg en dusj dersom du fortsatt har vondt å se om takene roer seg ned, kanskje.. Hva angår mormunnen, kan jeg ikke uttale meg. Jeg har aldri fått det for meg å kjenne med fingre selv inni der, tror rett og slett jeg ikke tør, haha. Vet jo aldri:)
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2012 #3 Skrevet 24. januar 2012 Når jeg fikk min minstemann startet fødselen med at slimproppen gikk. Slim aktig greie med kanskje en anntydning til blod i. Samme kveld var hun født så lykke til. Det er vel rett rundt hjørnet. Åh så jeg misunner deg den gode følelsen etter fødselen....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå