Gå til innhold

Ligge på mage

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det farlig å ligge på mage nå? er uke 34 om to dager..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heldige du, om du klarer det! :) Jeg elsker å sove på magen, men allerede (21 uker) begynner det å bli problematisk!

Jeg er ikke fagfolk på noe vis, men jeg mener at så lenge det ikke er ubehagelig, så er det heller ikke farlig :)

Skrevet

Min jordmor sa at babyen kom til å protestere hvis den syns det ble for trangt/ubehagelig. Det gjør min, sparker i vei, så det blir lite magesoving, desverre ;) (uke 32)

Skrevet

Jeg legger meg på siden, men ender over på magen hver natt. Våkner opp og er litt stinn i magen, men det går fort over. Har helt glemt å høre med jordmor om det er greit, men skjønner liksom ikke helt hvordan jeg ikke skal ende på magen, selv om jeg bygger opp med puter og dyner. Er straks i uke 37, gleder meg sånn til å sove ordentlig på magen igjen!

Skrevet

Jeg har hørt jordmødre si at så lenge det er går så er det greit.

Våkner selv av og til på magen, straks uke 33.

Skrevet

Jeg måååå bare sove på magen, er uke 39 nå, men vesla sier greit i fra om jeg ligger for mye på magen;) for blir bare nedten på magen;) he he:D tror kroppen å babyen sier i fra selv jeg, ellers hadde man nokk fått beskjed tidlig om det er farlig;)

Skrevet

savner å ligge på magen! har ikke klart det siden uke 24.. ;,( savner savner savner!!!! 34 uker nå, og finner ingen liggestilling som ikke ender opp med vond rygg om morgenen! tips?? Bygger opp med puter i hytt og pine, men ingenting ser ut til og hjelpe... vil sove godt om natten!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...