Ulykkesfuglen=lykke aug-11 Skrevet 23. januar 2012 #1 Skrevet 23. januar 2012 Jeg vil gjerne ha en til. Min lille ivf gutt er nå 5mnd og elsker han bare big time. Men så er det slik at nå er alle andre gravide igjen og da beg jeg oxo å ville ha en til. Disse andre har unger som er 1 og 2 år. Har sluttet å amme og ventet bare på mensen som kom i går riktignok. Hadde noen smerter i forrige uke og trodde det var el, eller mensen på vei. Jeg peiser jo på og det uten prevansjon, da vi har valgt å droppe det pga ivf fra før. Jeg ønsker en til, han vil nok han oxo men ikke akkurat nå. Dette pga at vi skal flytte i 2013 og han vil ikke at jeg skal gå gravid under flyttinga. Skjønner jo den, men blir jo ikke helt hemma forde;0). Nå er jeg reddfor at jeg kommer til å stresse ved hver el og stresse sånn som vi gjorde før. Fordi jeg håper det plutselig skal komme en liten en av seg selv. Men er redd jeg kommer til å bli deppa igjen pga at vi ikke får det til. Jeg har lyst til å starte opp igjen etter sommeren (ivf), men han vil nok ikke det. Men synes det starte opp igjen i 2013 og kanskje ikke få noen barn før 2014, synes jeg blir litt lenge å vente. Nå klager jeg kanskje når jeg burde være happy for han jeg har, fy meg. Jeg er veldig happy for min lille, elsker han over alt på jord.
Budeja85 Skrevet 30. januar 2012 #2 Skrevet 30. januar 2012 Uff skjønner hvordan du har det, jeg har 3 hærlige gutter en som blir 8 i år en som blir 4 og en som blir 2 vi har prøvd lenge å få nummer 4 i rekken, å jeg haddr veldig lyst på en til når minnstemann bare var 5 månder, det er ikke så stress å flytte med baby, vi overtok en gård når han mellomste var liten å det gikk helt fint, snakk med mannen din, si va du føler:) Vi holder på med pergo kur og EL sprøter, hver månde er et følekses slit og eb enorm psykisk påkjenning, å det er vanskelig å se frem! vi har akkurat mista tvillinhene våre å det var helt forfærdelig!
Ulykkesfuglen=lykke aug-11 Skrevet 2. februar 2012 Forfatter #3 Skrevet 2. februar 2012 Kan jeg spørre om hvorfor du vil ha fire? Går du evt privat for jeg tror ikke det offentlige støtter flere enn to barn? Etter det ser de på det som ikke barnløs lenger. Bare lurer altså.
Budeja85 Skrevet 2. februar 2012 #4 Skrevet 2. februar 2012 Det er ikke jeg som vil ha fire men vi, det offentlige kan ikke nekte behandling, vi har gått privat for der får vi bedre hjelp og de som driver tar det hele mer seriøst og behandler oss bedre og me med mer respekt, så jeg skal ikke behøve å forklare for noen hvorfor vi ønsker 4, alle har forskjellige ønsker:) så hvorfor vil du vite hvorfor vi ønsker oss 4 ?
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2012 #5 Skrevet 3. februar 2012 hva slags spørsmål er det? Hvorfor du ønsker fire barn?
Ulykkesfuglen=lykke aug-11 Skrevet 3. februar 2012 Forfatter #6 Skrevet 3. februar 2012 Sorry var ikke ment sånn, litt dum måte å spørre. Var bare et spm i forbindelse med ivf. Trodde oxo de private sa stopp engang, selv om man betaler for det selv. Men da vet jeg det. Takk for opplysningen:0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå