Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Selv om Fjelljenten er paranoid, så betyr ikke det det samme som at hun ikke blir forfulgt... :lol:

Nei, dette kan vel knapt kalles mobbing.

Hahaha, jeg ler meg skakk.

(Nå skal jeg lete opp de trådene med sametruse og egg som er gått ut på dato. Knis.)

Var da voldsomt som man skulle blande seg i dag da... tror jeg gjør som dere å blir anonym fra nå av :-p

Men jeg skal svare en av dere: grunnen til at jeg vet at en av de anonyme stalker meg, er fordi hun selv har sagt at hun pleier å svare meg når jeg skriver til forumansvarlige her inne. ;-)

Men slutt å bry dere nå ;-)

Definisjon stalker:

"a person obsessed with another to the point of insanity. I.E. following one everywhere, calling constantly, not following restraining orders, collecting their hair in shower drains.

This term is nearly as overdiagnosed as ADHD is in children. Any women who think an undesirable man might be interested in her will almost always automatically label him a stalker.

Note: Far too many idiots think they're more important than they really are. Real stalkers seek out beautiful, interesting, and often famous members of the attractive gender. 90 percent of the people who use the term couldn't get a real stalker to save their lives. "

Annonse

Så rart at det er forskjell på profilene da.. hmm..

Jeg er enig med Fjelljenten, man vil ikke lese om uke 18 når man er i uke 19 :-)

Jeg tror litt av problemet er at det opereres med forskjellig svangerskapslengde forskjellige steder.

Noen regner 40+2, noen regner 40 +3

Selv har jeg et svangerskap som er 40+4 siden jeg blir "offer" for skuddåret.

Så når jeg legger inn terminen min her, så skifter jeg uke 2 dager senere (om de regner 40 +2) enn det jeg faktisk gjør.

Det gjør at når jeg nå skifter uke til uke 33 på torsdag, så vil jeg stå som uke 32 helt fram til lørdag,

Jeg mener at i den boka jeg fikk av helsesøster, så leser jeg nå på "uke 25, fra 25+0 til 25+6" og jeg er 25+4 i dag. Jeg er forøvrig enig i Fjelljenten at det logiske er at uke 25 er når man er 24 + noe. OG hvis man skriver 25 uker, så er man 25+. Et barn som er fylt 5 år, er ikke i år 5 men i år 6. Og går på sitt sjette år.

Men det skal sies at dette har forvirret meg fra første stund..

Men kan du ikke gå inn på ukene og lese?

Har du sett nhi.no sine graviditetsuker? De er veldig fine...

Også lag deg en profil på babyverden og da, og les der....

Leser egentlig litt overalt jeg..- moro :)

Men er enig i at ukene er forandret fra det gamle forumet og til det nye...Nå står at jeg er i uke 33, les om uke 33.

Og jeg er jo også det, 33+2 idag. Vil jo si det som var på gamle forumet, var feil.

Og om jeg vil lese neste uke, trykker jeg bare videre....

Jeg er ukentlig på riksen, og da sier vi uke 33, og evnt de + dagene...Vi sier ikke den neste uken, de sier nøyaktig den dagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...