Dronning Skrevet 23. januar 2012 #1 Skrevet 23. januar 2012 Ble 11 uker i går. Og nå har jeg like stor mage som jeg hadde da jeg var 15-16 uker på vei med nummer 2. Den er såpass stor at den ikke kan skjules lenger... Så nå begynner mistanken å komme. Har også vært kjempedårlig i dette svangerskapet, noe jeg ikke har vært før! Noen som venter tvillinger som hadde mistanke så tidlig pga større mage enn "normalt" og sterkere kvalme/lavere blodtrykk etc enn opplevd før? Hilsen en LITT bekymret (men spent) snart 3(4) barnsmor <3
Lillepromp blir storesøster Skrevet 23. januar 2012 #2 Skrevet 23. januar 2012 (endret) Jeg har det på samme måte, men venter bare en. Man får tidligere mage når man har født før, og man blir sikkert mer sliten av at man allerede har barn fra før. Mest sannsynlig har du bare en i magen.... Endret 23. januar 2012 av Lillepromp blir storesøster
Dronning Skrevet 23. januar 2012 Forfatter #3 Skrevet 23. januar 2012 Sjangsen for tvillinger er stor for oss da vi har tvillinger nært på hver side, så vi er litt "bekymret".
Netti*** Skrevet 23. januar 2012 #4 Skrevet 23. januar 2012 Tvillinger i familie øker jo sjansen. Jeg har ikke fått mage før uke 20 med de 2 første. Men med nr. 3 kunne jeg sette vannglasset oppå i uke 15. Den ble svær med en gang. Jordmor mistenkte 2 men heldigvis bare et gull :-)
Rødhette <309+<312 Skrevet 23. januar 2012 #5 Skrevet 23. januar 2012 Her mistenkte vi tvillinger også, var kjempe dårlig, mye dårligere enn sist graviditet. Magen kom i uke 7, måtte begynne med mammabukser i uke 8 og da klarte ikke eg å skjule magen mer Når vi var hos legen i uke 12, hadde hun ul, så da ble det avkreftet, vi venter kun en baby :-) Nå er jeg 14+6 og jeg er like stor nå som da jeg var 5/6mnd på vei med førstemann :-)
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2012 #6 Skrevet 23. januar 2012 Jeg er også mye større denne gang. Jeg har livoren strax over navlen men ukeberegningen min sier at den skal være midt i mellom skambein og navle. Bare et barn her ja...
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2012 #7 Skrevet 23. januar 2012 PS: Tvillinger på fars side har ingen betydning... Det er kun du som slipper egg;-) (eneggede er ikke arvelig)
SuperMoM <3 Skrevet 23. januar 2012 #8 Skrevet 23. januar 2012 PS: Tvillinger på fars side har ingen betydning... Det er kun du som slipper egg;-) (eneggede er ikke arvelig) Det er helt riktig. Min kjære's bestefar er tvilling og mora hans mista en tvilling.. Jeg har ikke tvillinger i familien. Eller.. Tantene til bestefar var vel tvillinger,men det er sÅ langt uti atte.. Fikk tvillinger sist gang og var ikke noe mer dårlig i det svangerskapet enn jeg var i svangerskap nr.2 eller i dette svangerskapet. Har altså vært dårligere med 1 enn med 2 i magen. Og magen kom tidligere med Nr.2 enn med tvillingene. Eneste måten å finne ut av det er jo ul,og det er vel ikke så lenge til du skal på det. Det trenger derimot ikke bety at du går gravid med tvillinger nå. Er helt normalt å få større mage med nr.2 og ingen svangerskap er lik
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå