Gå til innhold

Tvillinger på vei??

Dronning

Anbefalte innlegg

Ble 11 uker i går. Og nå har jeg like stor mage som jeg hadde da jeg var 16 uker på vei med nummer 2.

Den er såpass stor at den ikke kan skjules lenger... Så nå begynner mistanken å komme.

Har også vært kjempedårlig i dette svangerskapet, noe jeg ikke har vært før!

Noen som venter tvillinger som hadde mistanke så tidlig pga større mage enn "normalt" og sterkere kvalme/lavere blodtrykk etc enn opplevd før?

Hilsen en LITT bekymret (men spent) snart 3(4) barnsmor <3

Fortsetter under...

Ang. mage så har jeg en venninne som er et par uker lengre på vei enn meg, men ser mye større ut. Folk spør om det ikke er hun som skal ha tvillinger istedenfor meg.. Slik har det vært hele svangerskapet, jeg er nå 25 uker. Så trenger ikke være to selv om magen er stor!

Mange blir dårligere med to. Jeg var veldig dårlig med første og var KJEMPE dårlig nå med to. Men så skal det sies at jeg trodde ikke det gikk an å være dårligere enn jeg var sist, men merket denne gangen at det var jo ingenting sist!!

Lykke til videre, uansett om det er en eller to!

Ikke uvanlig å få fortere mage når man har flere svangerskap bak seg, og heller ikke uvanlig at man har ulike symptomer i ulike svangerskap, men hvis du lurer veldig kan du jo gå til en privat gyn og få gjort en ul?

Jeg hadde ingen mistanke om tvillinger før ul, men nå tok jeg tidlig ul i uke 8 pga ivf-beh, da. Før den tid var mitt tvilling svangerskap nokså likt mitt første svangerskap med ett barn

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...