Gå til innhold

Hvem har termin i oktober? :):) 4 oktober her!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei! Jeg har termin rundt 11.oktober. Dette er en spennende tid og mitt første barn. =)=) Har ønsket meg barn i 4 år nå..Skal til legen på torsdag i neste uke for første sjekk. Hva pleier å skje da?

Hei

Gratulerer da:O)

Skal du til lege eller gynekolog? Når jeg var hos legen,så tok hun hvertfall en gynekologtime,,og sjekket litt inni der..pluss at hun kjente på magen:)

Jeg bare lurte på om det er normalt å få høre hjertelyden på førstegangskontroll? For jeg var der rundt 2.mars, men fikk ikke spørsmål eller mulighet til å få høre hjertelyden. Er det da slik at man må bestille privattime? For jeg vil virkelig høre hjertelyden ettersom at jeg ikke føler meg gravid. Er 11+1 i dag.. Men magen har ikke vokst i det hele (vet det er normalt), men vil virkelig høre om det er noe som lever der inne. Er det mulig å gå til helsestasjon og høre hjertelyden eller? Håper på svar fort! :)

Annonse

Da har jeg kommet meg tilbake til jobb etter tidlig ultralyd. Alt sto bra til med lillingen i magen. Jordmoren (og samboeren) tror at det er en gutt. Så vi får se hva de finner ut på kontroll om 5/6 uker :)

Er så glad at barnet er friskt og at det nå er trygt å fortelle folk!! Men gruer meg å fortelle det på jobb!

Ja, men tingen er at jeg vet ikke hvem jeg skal ringe, for ringer jeg til legen min, så må jeg prate med kontordamen fordi legen min kostant er opptatt.. Syns det var dårlig av legen min å ikke si hvordan jeg kan gjøre dette... Hun har jo nett vert i fødselspermisjon!

Ja, men tingen er at jeg vet ikke hvem jeg skal ringe, for ringer jeg til legen min, så må jeg prate med kontordamen fordi legen min kostant er opptatt.. Syns det var dårlig av legen min å ikke si hvordan jeg kan gjøre dette... Hun har jo nett vert i fødselspermisjon!

Du kan søke på nettet etter de som tar ultralyd der du bor, også sette opp time hos de:) så får du både sett babyen og høre hjertelyden ! I Drammen finns det en gynekolog som tar tidlig ultralyd,og det var drit billig for det var dekket av staten:)

Da er jeg over 12 uker på vei :D :D :D det er virkelig denne uken jeg har sett fram til ;) var på tidlig UL hvor vi fikk se knøttet :D tror virkelig det gjorde seg til der inne, for det var ikke stille i ett sekund, hadde 5 fingre på iallefall høyre hand :P

Hun sa det var for tidlig å se kjønnet, så nå venter jeg i spenning til uke 19 :D

fikk terminen 4 oktober, og det var bare 2 dager etter deg jeg trodde ;):D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...