Gå til innhold

Hvem har termin i oktober? :):) 4 oktober her!

Anbefalte innlegg

Jeg testet positivt på lørdag, dagen før IKM. Mens-terminen er 9 okt, men jeg er ganske sikker på når jeg hadde EL, og hvis jeg regner ut fra EL er terminen 6 okt. Hva regner dere ut fra? Spiller jo egentlig ikke så stor rolle i lengden, men akkurat nå syntes jeg det er viktig å vite om jeg er 4+2 eller 4+5!

Har forøvrig ikke så mye symptomer ennå, og kjenner at det bekymrer meg litt.. Kjente mye mer sistgang! Men kjenner littegranne mensmurringer, tror jeg..

Fortsetter under...

Hei og gratulerer masse til alle gravide! :)

Jeg har termin 4 oktober. Testet positivt søndag og har ikke helt trodd på at det er sant ennå, så måtte teste igjen i dag;) Kommer egentlig fra bergensområdet, men bor i DK for tiden, men vil veldig gjerne være med på en norsk tråd:)

Hvordan har dere det, noen som allerede kan merke noe til graviditeten?

Hei.

Testet positiv i går. Er 4+0 i morgen. Termin 13. oktober. Dette er vårt 3. barn og dette er vårt 3. forsøk siden juni. Mistet i MA v/10 uker i august 2011 og mistet i MA v/11 uker i November 2011. Det er nå 11 uker siden siste MA og er da 4 uker på vei på ny. Håper det går bedre denne gangen. Bor i Trondheimsområdet.

Annonse

Jeg har 8 oktober.. Nøyaktig samme dato som jeg hadde til barn nr 1. Artig :)

Oppdaget graviditeten igår å idag har jeg blødd litt, først litt lys rosa utflod og ikveld er det omtrent som rust vann.. bare for å forklare fargen ;)

Men håper og tror at det er normalt så lenge jeg ikke har vondt i magen eller det begynner skikkelig å blø..

Jeg har termin 11 oktober!=)) Trondheimsområdet her også;)

Jeg er så spent og glad for at det endelig er min tur! Og har allerede begynt å føle meg uggen/småkvalm:p Er 4+0 i dag! Håper tiden går fort :)

så morro. da må vi arrangere. Treff:-):-) hvor i tr. området da??

Jeg testet positivt på lørdag og er 5 uker på vei i dag med termin 5 okt (har 26 dagers syklus). Jeg ble nesten litt sjokkert siden jeg hadde alle menssymptomene det er mulig å ha med murringer, litt mageknip, vond rygg og ømme pupper, men jammen er det ikke et nurk inni der! :D

Når det gjelder gravidsymptomer kunne jeg sovet 20 timer i døgnet og kalmen kaller jeg ikke morgen kvalme, men døgnkvalme.. Ellers såre nipler, luft som kommer den ene veien eller den andre hihi!

Blir artig å følge dere jenter! Vestfold her :)

5+1 i dag. Føler meg Veldig paranoid. Er dere også slik som sjekker om dere blør hver gang dere er på do?

Eller tenker dere ikke på det? Er så sykt redd for å miste.

Må skjerpe meg. Må lære meg å heller nyte å være gravid

her og. men har funnet ut at jeg må slutte å sitte så mye her med alt det negative..folk er jo superredd for å miste å vi ser jo folk som mister titt å stadig...Så fikk beskjed om å være litt mindre her inne!

Puppene mine har vokst merker jeg!! IIIIK....

Annonse

Jeg har termin 10. el 11. oktober (litt forskjell på kalkukatorer). Ut fra unnfangelsesdato er jeg 4+4 nå; i hvert fall. Bortsett fra litt murring i underlivet/lysken merker jeg i grunnen ingenting, så jeg er fortsatt ikke helt sikker på om det er sant ;) Men to tester viser i hvert fall positivt.

Har vært i Danmark til IVF alene (donor); og ingen i min familie vet noe foreløpig heller (forventer ikke veldig mye støtte derfra), så dette blir et ensomt sololøp...

Gratulerer sigerika! :) du er jammen tøff som gjennomfører dette! beundringsverdig at man følger drømmen sin! :)

koselig å se at vi blir flere med termin i oktober :) oppfordrer alle til å skrive seg på terminlista og bli med å skravle inne på terminklubben for oktober :)

Gratulerer sigerika! :) du er jammen tøff som gjennomfører dette! beundringsverdig at man følger drømmen sin! :)

koselig å se at vi blir flere med termin i oktober :) oppfordrer alle til å skrive seg på terminlista og bli med å skravle inne på terminklubben for oktober :)

Takk :) Jeg har hatt et par veldig tunge år med samlivsbrudd og depresejoner nå, og er fortsatt ikke frisk. Derfor gruer jeg meg til å gå på dette alene. Men jeg har ikke tid til å vente til alt "er på stell", jeg er allerede 42. Så det er bare å krysse fingrene og la det stå til...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...