Gå til innhold

Hvem har termin i oktober? :):) 4 oktober her!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hehe, litt tidlig ute du! ;) skjønner det er lett å bli ivrig!

Jeg har to vogner fra før jeg. En stor kompivogn fra Simo som jeg kjøpte brukt av ei venninne (ser helt strøken ut og er brukt mindre enn 1,5 år) og har en liten kombisak som vi hadde til jentungen. (titanium? husker ikke i farta) Kvitta meg med paraplytrillene (en stor og en liten) før jul, orket ikke spare på de lenger! :)

Er det noe aktivitet på terminklubben forresten?

Annonse

Er helt ny her. så litt usikker på hva du mener:-):-)

Tenkte du på Terminklubben jeg nevnte?

Hvis man kikker lenger nede på "forum" siden, så er det "Terminklubber" en for hver måned. Vi kan jo ta noe av aktiviteten dit ;) Lett å følge med på oktobertråder og man kan bli bedre kjent med andre oktobergravide :)

Er igrunnen ikke helt sikker på hvor langt jeg er på vei, blødde litt 26 desember så har gått ut ifra det er mens. tok test noen dager før "ventende mens" og det slo ut positivt med en gang på testen,har måtte gå over "ventende mens" de andre gangene jeg har vært gravid.

Hadde SA i november, skal til legen på tirsdag å se hvor langt/kort jeg er på vei

Jeg hadde mensen 27, og har termin den 4 oktober. Hadde veldig lang tid mellom mens fra nov-des, og blødde en unormal blødning i desember. Er usikker på om jeg er 4-5 uker på vei, eller om det har vært noe annet...

Annonse

Fikk lyst positiv den 25. jan både hjemme og hos FL, men mensen skulle "ikke" komme i dag. Og den kom ikke! :-)

Prøvde i 4 år og den var 9. runde med pergotime.

Skal teste én gang til i morgen. Da er det veldig mye bønnetid for å bære det fram uten problem.

Termin den 8. okt. :-)

Gratulerer til oss!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...