Gå til innhold

Hvem har termin i oktober? :):) 4 oktober her!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal vi samle oss?? Noen i Trondheim området kanskje??:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Termin 1. okt mer nr 3.

Bor i Vetsfold.

Skrevet

Hei :)

Jeg bare lurer på hvor tidlig dere testet positivt?

Jeg venter mensen imorgen,og hvis den ikke kommer skal terminen min være 5oktober,tok en test igår men den var negativ :(

Skrevet

3.oktober her. Bor i nord-trøndelag. venter barn nummer 3:)

Skrevet

Jeg testet positivt 11 dpo. Ta en ny test i morgen!:)

Skrevet

Fikk meg et lite sjokk i dag på positiv test så hvis jeg går ut fra siste mens så er termin 3 oktober.

Håper denne spiren klamrer seg fast, mistet i November

Skrevet

3.oktober her. Bor i nord-trøndelag. venter barn nummer 3:)

lurte på når tok du en positiv test_??? trodde jeg var tidlig med test men den slo ut positiv i det den kom i kontakt med urinen =)

Skrevet

Jeg testet positivt på lørdag, altså 11 dager etter eggløsningen. DPO betyr dager etter eggløsning

Skrevet

Jeg fikk positivt i går 13 dager dpo:) Dette blir spennende, fikk en svak positiv test fra billigtester. men med ukesindikator fra clear blue stråla det gravid 2-3 som vil si 4-5 uker:) å jeg er jo 4 uker i dag! tjojo:)

Skrevet

termin 4 oktober med nr 3 :) ja blir kjekt og "samle" oss og dele erfaringer og opplevelser gjennom mndene som kommer :)

Skrevet

Er veldig redd for å miste da... Tror liksom ikke helt på dette enda!!!! Må innrømme å si det. selv om jeg tenker på Navn og alt mulig:D hehehe

Skrevet

melder meg forsiktig på her jeg da... termin 5 oktober :)

to svake positive billigtester de siste dagene og digital i dag som lyste gravid, så får jeg tro på det ;) 4+0 i dag :)

Skrevet

Så spennende:-):-):-):-):-) hva symtomer har dere??

Skrevet

Jeg testet positivt på ikm, men relativt svakt. Hadde da testet negativt non dager før.

Mine symptomer er først og fremst strekk i livmorbåndene. Er ennå litt nøktern i forhokd til denne graviditeten siden det er så tidlig ennå. Tør ikke helt tenke på at det kan bli barn av dette...

Er nesten forundret hver gang jeg er på do og det faktisk ikke e blod p papiret...

Blir hyggelig å følge dere.:-)

Skrevet

Jeg har mange symptomer, men de kommer og går litt enda...

Masse stikkinger og strekksmerter, kvalm på morgenen og når jeg ikke har spist på en stund, forsterket luktesans, tørr i og metallsmak i munnen, ømme pupper, oppblåst mage, trøtt... det er iallefall det jeg kommer på umiddelbart :)

Skrevet

Tusen takk for alle svar :)

Og gratulerer lilleblomst :)..Har ikm idag,men forstatt ikke kommet noe,har hatt litt menssmerter idag,så er redd den er på vei :(...

Tester igjen imorgen hvis den fortsatt er uteblitt :)

Det er fortsatt håp :)

Skrevet

Har masse luft i magen... ser ut som eg e halveis alle rede :P dattra mi på 5 år spurte ista om eg hadde beby i magen min... so er eg litt kvalm innimylla, fått dilla på popkorn, stikkinger og voksesmerter, humørsvinginga..

Skrevet

og ikkje for og glømme veldig trøtt og blir fort sliten :(

Skrevet

Jeg er veldig veldig trøtt om dagene.....Til tider får jeg hodepine og en merkelig smak i munnen... Sååre nipler er jo klassisk da..litt murringer, redd mensen kommer, noe den mest sansynlig ikke gjør:) gjesper hele tia syns jeg:P

Skrevet

For å ikke snakke om å være oppblåst som en ja... herregud:p

Skrevet

hehe :) Artig at vi allerede merker så mye alle sammen :) Vet noen ikke gjør det, og at det også går bra, men jeg er veldig glad for alle symptomene! Hadde mange med mini, og færre med de to som gikk gærne veien. så jeg jubler hver gang jeg er kvalm! :)

ha en flott gravid-dag! :)

Skrevet

Takk :-) du og:-):-)

Skrevet

Termin 4 oktober. Har selv bursdag 1 oktober :)

Skrevet

Gøy:-):-) gratulerer;-);-) spent på om det er gutt el jente:-):-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...