Gå til innhold

Hvem har termin i oktober? :):) 4 oktober her!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg fikk positivt i går 13 dager dpo:) Dette blir spennende, fikk en svak positiv test fra billigtester. men med ukesindikator fra clear blue stråla det gravid 2-3 som vil si 4-5 uker:) å jeg er jo 4 uker i dag! tjojo:)

Annonse

Jeg testet positivt på ikm, men relativt svakt. Hadde da testet negativt non dager før.

Mine symptomer er først og fremst strekk i livmorbåndene. Er ennå litt nøktern i forhokd til denne graviditeten siden det er så tidlig ennå. Tør ikke helt tenke på at det kan bli barn av dette...

Er nesten forundret hver gang jeg er på do og det faktisk ikke e blod p papiret...

Blir hyggelig å følge dere.:-)

Jeg har mange symptomer, men de kommer og går litt enda...

Masse stikkinger og strekksmerter, kvalm på morgenen og når jeg ikke har spist på en stund, forsterket luktesans, tørr i og metallsmak i munnen, ømme pupper, oppblåst mage, trøtt... det er iallefall det jeg kommer på umiddelbart :)

Har masse luft i magen... ser ut som eg e halveis alle rede :P dattra mi på 5 år spurte ista om eg hadde beby i magen min... so er eg litt kvalm innimylla, fått dilla på popkorn, stikkinger og voksesmerter, humørsvinginga..

Jeg er veldig veldig trøtt om dagene.....Til tider får jeg hodepine og en merkelig smak i munnen... Sååre nipler er jo klassisk da..litt murringer, redd mensen kommer, noe den mest sansynlig ikke gjør:) gjesper hele tia syns jeg:P

hehe :) Artig at vi allerede merker så mye alle sammen :) Vet noen ikke gjør det, og at det også går bra, men jeg er veldig glad for alle symptomene! Hadde mange med mini, og færre med de to som gikk gærne veien. så jeg jubler hver gang jeg er kvalm! :)

ha en flott gravid-dag! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...