Fashionista Skrevet 23. januar 2012 #1 Skrevet 23. januar 2012 Etter noen dager med mistanke, lyste det i dag to blå streker mot meg og samboeren! Vi opplevde en SA i november, så denne nye spiren satt på første forsøk etter ny prøving. Vi er naturlig nok kjempespente, men begge forsøker å være realistiske omkring hva som kan skje de neste ukene. Sykehuset har sagt at vi kan få komme på tidlig ultralyd etter uke 6, så det håper jeg blir en realitet! Nå venter uansett noen spennende uker fremover! Er etter det jeg har beregnet i uke 4+4<3
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 23. januar 2012 #5 Skrevet 23. januar 2012 Herlig, gratulerer så mye! Opplevde det samme selv - mistet i oktober og er nå 9+4
Fashionista Skrevet 23. januar 2012 Forfatter #6 Skrevet 23. januar 2012 Tusen takk for det! Gratulerer og lykke til til dere andre nygravide også!!!
Tessy Skrevet 23. januar 2012 #9 Skrevet 23. januar 2012 Gratulerer så mye og velkommen hit:) håper denne spira virkelig er kommet for å bli hele veien ut:) lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå