Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Er det flere enn meg som sliter med progesteronbehandlingen? Er kjempekvalm hvis jeg ikke spiser men får veldig vondt i magen når jeg spiser. Er i tillegg forstoppet. Var vanskelig å klare jobbedagen idag pga smerter. Hvis flere sliter, hva gjør dere for å komme igjennom behandlingen? Er kun 10 piller igjen for meg nå så ser lyset i tunnelen, hehe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilken type går du på? Eg går på lutinus å er ikke kvalm å sånn:/

Skrevet

Hvilken type går du på? Eg går på lutinus å er ikke kvalm å sånn:/

Går på lutinus. Har du ikke smerter eller oppblåst mage heller?

Skrevet

Magen har blåst seg opp di 2 siste kveldene, men di 5 dagene før var de ikke noe:)

Skrevet

Magen har blåst seg opp di 2 siste kveldene, men di 5 dagene før var de ikke noe:)

Magen min er 6 måneder på vei. Får vondt i huden pga all strekk. Snodig det der, hehe.

Skrevet

Ja her skal de strekkes;)

Skrevet

Er det lenge til testdag Silja81? Synes det høres mer ut som graviditet enn Lutinus jeg da, men det er jo selvfølgelig forskjellig for alle! :)

Skrevet

Er det lenge til testdag Silja81? Synes det høres mer ut som graviditet enn Lutinus jeg da, men det er jo selvfølgelig forskjellig for alle! :)

Jeg hadde også kjempe mye bivirkninger av lutinus. Det rykket og nappet i egglederne, var kjempe kvalm, masse kviser og en mage som stod rett ut. Så ja det er nok flere av oss som har slitt med progesteron tilskuddet

Skrevet

Idag klarte jeg ikke jobben uten måtte kjøre hjem. Hjelper ikke akkurat at jeg skal jobbe mer enn hva som er forsvarlig for en ikke-hormonell person denne uken.

Camilla, da har jeg det som du.

Har i tillegg fått kamper i øvre del av magen. Holdt meg våken hele natten og var grunnen til at jeg måtte gå hjem tidligere fra jobb. Med et tonn av dårlig samvittighet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...