Moden mamma til 3 :) Skrevet 23. januar 2012 #1 Skrevet 23. januar 2012 Var i dag til UL i forbindelse med duotest. Gynekologen sa med en gang at blodprøven jeg tok for to uker siden så fin ut, så da var det bare å håpe at UL så bra ut... Vi så en vilter liten tass med nakkefold som så bra ut Når hun sammenlignet UL og blodprøven, så fant hun at det var liten sannsynlighet for at det var noe galt! Var en utrolig deilig beskjed å få Nå kan jeg prøve å nyte svangerskapet! Håper bare formen kommer seg snart... Har vært kvalm og dårlig siden begynnelsen av desember, og nå har jeg begynt å få vondt i bekkenet også Var 13+3 i dag, så min beregning var ganske korrekt! Sååå fornøyd nå ønsker alle andre som skal gjennom duotest masse lykke til, og håper dere får like gode nyheter som meg!!
eaglebeagle Skrevet 23. januar 2012 #2 Skrevet 23. januar 2012 Så hyggelig å høre dere fikk gode resultater, og endelig kan tørre å kjenne på svangerskapet på en positiv måte. Vi ligger et par uker bak dere i tid, og må si jeg gruer meg. Mest redd for å få uklare resulater, slik at vi må vurdere om vi skal ta fostervannsprøve eller ikke. Vet du om det tar hele to uker for å få svar på blodprøvene? Vi skal ha UL to uker etter blodprøvene som deg, og jeg lurer på om det ikke er mulig å få blodprøvesvarene noe før? Jeg synes dagene frem til "avklaring" er helt forferdelige!
Moden mamma til 3 :) Skrevet 23. januar 2012 Forfatter #3 Skrevet 23. januar 2012 Sannsynligvis er alt bra hos deg også! *krysser fingrene* Da jeg tok blodprøven fikk jeg beskjed om at resultatet ville være klart om 7-10 virkedager.
MammatilLeon Skrevet 26. januar 2012 #4 Skrevet 26. januar 2012 Fikk blodprøvesvaret i dag! Veldig liten sannsynlighet her også.. Herlig å få en slik beskjed
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 26. januar 2012 #6 Skrevet 26. januar 2012 Her er også prøvesvarene endelig kommet. Minimal sannsynlighet her også!! Deilig!
eaglebeagle Skrevet 26. januar 2012 #7 Skrevet 26. januar 2012 Åh, dere er heldige som er ferdige, og at det har gÅtt sÅ bra!!
Kreps 71 Skrevet 26. januar 2012 #8 Skrevet 26. januar 2012 Jeg var på ultralyd i forbindelse med duotesten på tirsdag og det var vel bestått her også:-) Jeg fikk svar på blodprøvene som ble tatt 7 dager tidligere. Det føles helt fantastisk når duotesten er overstått, nå kan vi bare nyte resten av tiden. Lykke til:-)))
Olivia74 Skrevet 26. januar 2012 #9 Skrevet 26. januar 2012 Helt enig, så deilig å få beskjed om at man har "bestått" Her var jeg først på ultralyd, 16 Des, og måtte vente helt til 6. Jan før jeg fikk svar på blodprøven. Var jo kjempenervøs. Men så ufattelig deilig å slippe å gå å tenke på dette. Nå nyter jeg bare babymagen, og kan kjenne at det har begynt å røre seg nedi der:) På tirsdag skal jeg på ordinær ultralyd, det blir spennende. Er i uke 19 imorn:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå