FruEnebær Skrevet 23. januar 2012 #1 Skrevet 23. januar 2012 Har de siste 3-4 dagene kjent stikking og menssmerter, og det virker på bevegelser og spark som om babyen har lagt seg med hodet ned. Ifm at jeg var hard i magen i dag, og måtte presse når jeg var på do, fikk jeg en ny opplevelse..... Når jeg var ferdig, så var jeg helt nummen i underlivet! Det presset på, var ubehagelig - på grensen til litt vondt, kjentes som om et hode var på vei ut... Dette var nytt!!! Aldri kjent sånn før! Det var en vekker, for jeg er i uke 36 og har vel egentlig innstilt meg på å føde rundt uke 40 (ja, vet at man kan føde tidligere ). Fikk en vekker i dag.... men er det dette man kaller nedpress?? Setter veldig pris på svar, og om det er noen som har opplevd det samme/noe tilsvarende....
Mamiroseline Skrevet 24. januar 2012 #2 Skrevet 24. januar 2012 Opplever det samme jeg ja.. At det presses nedover og kjennes ut som hodet er på tur ut. Spesielt om jeg sitter rett opp og ned, da får jeg ganske intense smerter nederst i magen. Som kan beskrives som stikking/riving. Grusomt vondt til tider... Er nok nedpress. :-) Blir ikke noe bedre med dagene heller.. hehehe. Er 37+5 forresten
Fru.Antonsen Skrevet 24. januar 2012 #3 Skrevet 24. januar 2012 Sign me in... Det er grunnen til at jeg er oppe nå også, bråvåknet av at noe røsket i lysken min så det begynte å svi. Når jeg går/er i bevegelse kjenners det seriøst et intenst press nedover, vondt sådan.... I mitt tilfelle er det ikke ille når jeg sitter da. Jeg er 36+5 nuh...
FruEnebær Skrevet 24. januar 2012 Forfatter #4 Skrevet 24. januar 2012 Godt å høre at det flere ... ;o) Blir spennende uker fremover!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå