lovelyme Skrevet 23. januar 2012 #1 Skrevet 23. januar 2012 Har andel murringer og stikker litt både her og der.. hehe.. men føler til stadighet at jeg må tisse.. samtidig som jeg innimellom kan ha litt utflod.. men ingen farge.. er uke5 idag.. Er det normalt ?
Susanne85 Skrevet 23. januar 2012 #2 Skrevet 23. januar 2012 Ja, det er helt normalt. Livmoren din strekker og tøyer på seg, og da kjenner du ligamentsmerter. Livmoren din skal tross alt fra knappe 40 gram til et kg på 9 mnd Og jeg har tisset en 3-4 ganger i timen de siste par ukene, og jeg er 7+0 idag Har mer murringer og stikkinger denne gangen enn første svangerskap, men det er vel normalt det også Og. ang utflod, dersom du har mye, så er det lurt å bruke truseinnlegg. Det gjør jeg, ellers må jeg ha med meg et par truseskift på jobb..
lovelyme Skrevet 23. januar 2012 Forfatter #3 Skrevet 23. januar 2012 Okei;) takk, fint å høre andre med liknende symptomer også.. Er så forskjellig fra første gang, og blir så nervøs.. Skal på tidlig ul i uke syv men det er to uker til, uff føles ut som en evighet!.. Hvor langt er du på vei?
lovelyme Skrevet 23. januar 2012 Forfatter #4 Skrevet 23. januar 2012 Så ikke at du hadde skrevet 7+0 jeg, er jo da 5+0 selv..
Susanne85 Skrevet 23. januar 2012 #5 Skrevet 23. januar 2012 Skal til legen min imorgen, og håper han sender meg på tidlig UL, for hcgnivået mitt er så lavt i forhold til hvor langt jeg er på vei. Da slapper jeg litt mer av iallfall Er mye lettere å roe ned andre enn meg selv, høhø.
lovelyme Skrevet 23. januar 2012 Forfatter #7 Skrevet 23. januar 2012 blodprøve. Skal til legen på torsdag, må bare prate med noen egentlig.. ikke så mye han kan gjøre men bare greit å få lufta bekymringene.. også blir det litt kortere til ul om 2 uker..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå