Gå til innhold

Hei, jeg er nye her :) Noen i starten av 20årene her?

Anbefalte innlegg

Heia:))

Jeg er 22, fra Sørlandet. Har ei snuppe på snart 4 og prøver nå på nr 2. Er utdannet helsefagarbeider, og student på deltid. Jeg hadde ikm mandag som var. Men prøver å holde meg litt med testingen.

Koselig med en tråd for oss unge:)

Fortsetter under...

velkommen dere nye :)

jeg har nå gått inn i 6 pp. tisser konstant og sover når jeg ikke må på do! er så sliten for tiden! hvordan går det med dere?

Nå da, hvordan ligger du an nå?? :D blitt en spire på deg?

Jeg sitter i den kjipeste tiden å venter.. hater tiden mellom EL og IKM.. IKM er om en uke teoretisk sett, men kan ta lenger tid og.. spørs egentlig om sisst perriode var for kort pga pilleslutt, eller om jeg har så korte sykluser.. så får vente å se!

Er det noen andre som har fått den etterlengte spiren?

hei her går ting treigt! blir skikkelig frustrert og for å toppe det hele så fikk jeg praksisplass i en hjemkommunen min så jeg er nå "hjemme" alle ukedagene og reiser hjem til samboeren i helgene så det blir ikke akkuratt mye hopping i høyet for å si det sånn! tar tiden til hjelp bare! enn med deg? :)

Hei:)

er 25 år og skal snart prøve på nr 3:)

har to jenter fra før på 3 og 5 år:) vi er begge i fast jobb og ønsker å bli "ferdige" med barna tidlig:)

men det er like spennende hver gang;)

Hei! Jeg er ny fra i dag:) er fra Trondheim, 23 år. Vi prøver, og har prøvd siden i november. Utålmodig:) er ferdig utdannet og fast jobb, hund (snart to) og hus, så vi er ganske klare. jeg er derimot eneste i min vennegjeng i den situasjonen, så er godt å komme hit å gørr at det faktisk er flere:D

Hei hei.

Straks 24 år fra Hedmark her. Vi prøver ikke iherdig, men er enige om at skjer det så skjer det. Jeg går ikke på noe prevansjon da jeg ikke kan bruke noe annet en gummi. Vi har en sønn fra før på 15 mnd og vil gjerne snart ha en lillebror eller lillesøster til han. Vi blir ikke lei oss om det plutselig sitter en liten spire.

• 3 uker senere...

Annonse

Hei!jeg er også helt ny her inne og helt ny prøver:)23 år fra stavanger,samboer i full jobb, jeg er deltids lærerstudent med 50%stilling på ungdomsskole, leilighet under oppføring og forhåpentligvis et nurk på vei om ikke så lenge:)er i første pp,ikm neste fredag og har ømme brystvorter,noe som selvfølgelig gjør at forventningene er høyere enn de sikkert bør være,hehe;)hadde vert kjekt å dele spenningen med jevnaldrende her inne,er den første i jentegjengen som prøver,så har ikke så mange å dele med:)

Jeg slenger meg med her, jeg! Er 23(24 i august), bor i Stavanger med samboer (26 år), nettopp kjøpt oss leilighet og begge er i full jobb. Per dags dato har jeg kun 1 hvit "menstruasjonspille" igjen på p-pille brettet, etter det er det stopp ;) håper på å bli gravid raskt, er skikkelig babysyk! :P

Hei, slenger meg på her jeg også. Er 22 (23 til sommeren), bor på Hamar, ferdig utdannet førskolelærer og har fått meg fast jobb som pedagogisk leder. Samboeren min er 25, jobber deltid og er lærerstudent. Vi har akkurat begynt å prøve, sluttet på p-piller i mars, så alt er veldig nytt, men jeg har EL i disse dager og krysser fingrene for at det sitter på første forsøk, det er lov å håpe er det ikke??

oo gøy å se andre stavanger folk her :)

velkommen skal dere være og lykke til alle sammen :)

vi har prøvd å bli gravide nå siden slutten av september, men så langt ingen hell. akkuratt ferdig med tr så nå er det på an igjen ;)

håper dere andre har bedre hell?

Hei der :)

Jeg er 23 år, samboeren min er 27 og vi har vært sammen i 7 år. Vi bor litt utenfor trondheim!

Vi har vært prøvere siden sommeren 2010 og dette blir vår første. Har slitt litt med manglende uteblitt menstruasjon og er i grenseland for PCO men etter siste runde på sykehuset fikk vi høre at det ikke er noe galt med noen av oss. Har fått pergo som skal hjelpe med EL og vi er i gang med første runde med dobbel pergo-kur nå :)

Jeg jobber for øyeblikket som resepsjonist på ett hotell og samboeren min er butikksjef, men også arbeidssøker.

Håper på å bli kjent med flere prøvere fra trondheimsområdet :D

Hei :) Jeg er 21 fra Trondheim, er i pp 1 nå :) Ventent nesten 7uker før menstrasjonen kom tilbake etter pilleslutt, men den kom sist onsdag og er borte nå :) Så da er vi igang , jeei! Vil også bli kjent med pøvere i Trondhemsområdet :)) Rop ut

Så gøy :D

Jeg har da en gledelig nyhet! Jeg er gravid, 4+2 på vei :D :D

Håper det klaffer for alle andre snart og ^^,

Hei der :)

Jeg er 23 år, samboeren min er 27 og vi har vært sammen i 7 år. Vi bor litt utenfor trondheim!

Vi har vært prøvere siden sommeren 2010 og dette blir vår første. Har slitt litt med manglende uteblitt menstruasjon og er i grenseland for PCO men etter siste runde på sykehuset fikk vi høre at det ikke er noe galt med noen av oss. Har fått pergo som skal hjelpe med EL og vi er i gang med første runde med dobbel pergo-kur nå :)

Jeg jobber for øyeblikket som resepsjonist på ett hotell og samboeren min er butikksjef, men også arbeidssøker.

Håper på å bli kjent med flere prøvere fra trondheimsområdet :D

Hei :) Jeg er 21 fra Trondheim, er i pp 1 nå :) Ventent nesten 7uker før menstrasjonen kom tilbake etter pilleslutt, men den kom sist onsdag og er borte nå :) Så da er vi igang , jeei! Vil også bli kjent med pøvere i Trondhemsområdet :)) Rop ut

Så gøy :D

Jeg har da en gledelig nyhet! Jeg er gravid, 4+2 på vei :D :D

Håper det klaffer for alle andre snart og ^^,

Gratulere så masse :D

oo gøy å se andre stavanger folk her :)

velkommen skal dere være og lykke til alle sammen :)

vi har prøvd å bli gravide nå siden slutten av september, men så langt ingen hell. akkuratt ferdig med tr så nå er det på an igjen ;)

håper dere andre har bedre hell?

Utroli gøy å se at vi er flere fra Stavanger! Selv om jeg er livredd noen skal kjenne meg igjenn.. :P vil hålde det hemmelig frem til jeg blir gravid og er i uke 12 ;)

Jeg er nå i pp3! Har to dager med pining igjenn, så vet jeg svaret! Er utroli spennt nå! Vi ser på leiligheter å håper på å finne noe vi kan kjøpe snart!

Annonse

Hei:)

Jeg og forloveden (21 og 25 år) har tenkt å prøve på et nurk i løpet av 2013. Vi skal flytte til Stavanger til høsten for å starte på studiene. Mest sannsynlig får vi også med oss hans barn fra et tidligere forhold. Vi venter litt med prøvingen pga at jeg må ha gått 6 måneder på universitetet for å få stipend til "mammaperm".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...