Gå til innhold

Hei, jeg er nye her :) Noen i starten av 20årene her?

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er 21år og fra Trondheim, å lurer på om det er flere i samme alder fra Trondheim som håper på en liten en i 2013? :)

Skriv gjerne litt om dere selv, hvor lenge dere har prøvd osv :)

Alder?

Jobb?

Utdanning?

Flere barn?

Hvor lenge har dere prøvd?

Jeg og samboeren min har tenkt å begynne prøvinga i april :)

Jeg er lærling og han er i fast jobb !

Fortsetter under...

Hei. Jeg er å ganske så ny her. Ikke fra trondheim da, er fra oslo og er 25 år. men vi å håper på en liten en i 2013, og tenker å starte prøvinga i april, så har jo noe tilfelles:) Jeg jobber 50% og er 50% student, ikke ferdig på skolen før i april 2013, men har lyst å gå gravid undere studiet og få en liten en til jeg er ferdig så jeg kan gå rett ut i perm. Vi har ingen barn fra før, har aldri vært gravid så blir spennende å se hvor lang tid det tar:)

Blir det første gang dere prøver? Sambo er i fast jobb da.

Blir spennende å følge da, og se hvordan det går;)

Hei. Jeg er å ganske så ny her. Ikke fra trondheim da, er fra oslo og er 25 år. men vi å håper på en liten en i 2013, og tenker å starte prøvinga i april, så har jo noe tilfelles:) Jeg jobber 50% og er 50% student, ikke ferdig på skolen før i april 2013, men har lyst å gå gravid undere studiet og få en liten en til jeg er ferdig så jeg kan gå rett ut i perm. Vi har ingen barn fra før, har aldri vært gravid så blir spennende å se hvor lang tid det tar:)

Blir det første gang dere prøver? Sambo er i fast jobb da.

Blir spennende å følge da, og se hvordan det går;)

Ja, da har vi noe tilfelles da ja :) Ja, dette blir første gang vi prøver så blir spennede det. Vi har ikke sagt noe til noen om at vi skal begynne prøvingen fra april, den beskjeden får folket når jeg blir gravid :)

Jeg er 23 år og bor i Trondheim :) Vi prøver på nr2, har en sønn på snart 9mnd!

Jeg jobber deltid ved siden av mammapermisjonen, er ferdig med den i slutten av april så jeg starter i full jobb igjen i mai/juni.

Har ikke utdannelse enda, bare kurs. Samboeren min er student, og jeg skal studere når han er ferdig :) Er en behagelig tilværelse å være student med barn. Men det blir nok i overkant mye om vi skal være to studenter (spes økonomisk), så vi har bestemt oss for å få et barn til før jeg starter med studiene.

Vi starter pp2 nå, men jeg skulle helst gått ned 15kg fra sist graviditet, så vi kommer ikke til å telle etter el og stresse med testing de neste par mnd. Gutten vår ble til på 2pp, så jeg har jo et håp om at neste sitter like raskt. Da får kiloene bare være ;)

Hallo , er 23 bor på gardermoen og jobber der som sikkerhetskontrollør . Vi har en gutt på 1 år og 5 mnd og vil prøve på en til å , vi begynte denne mnd da :) så vi håper den sitter raskt :)

Jeg er 23, men bor ikke i Trondheim da. Bor i finnmark med samboer og sønnen min på 4 år.

Jeg er student, ferdig nå til sommeren og samboeren min er i fast jobb.

Vi har, som nicket sier prøvd i 17 pp. Så vi håper spiren sitter snart så vi kan gi gutten vår en søster eller bror:) har ikm denne uken:)

Annonse

Jeg er 23, men bor ikke i Trondheim da. Bor i finnmark med samboer og sønnen min på 4 år.

Jeg er student, ferdig nå til sommeren og samboeren min er i fast jobb.

Vi har, som nicket sier prøvd i 17 pp. Så vi håper spiren sitter snart så vi kan gi gutten vår en søster eller bror:) har ikm denne uken:)

så spennende:) håper den sitter denne gangen for dere! Vi tar det litt rolig enda, har sluttet på pillene mrn begynner ikke med provingà før i april :) jeg er lærling fram til 1 august 2013, men de stopper den om jeg blir gravid :) men vi haster oss ikke gjennom dettr enda :)

Jeg er 23 år og bor i Trondheim :) Vi prøver på nr2, har en sønn på snart 9mnd!

Jeg jobber deltid ved siden av mammapermisjonen, er ferdig med den i slutten av april så jeg starter i full jobb igjen i mai/juni.

Har ikke utdannelse enda, bare kurs. Samboeren min er student, og jeg skal studere når han er ferdig :) Er en behagelig tilværelse å være student med barn. Men det blir nok i overkant mye om vi skal være to studenter (spes økonomisk), så vi har bestemt oss for å få et barn til før jeg starter med studiene.

Vi starter pp2 nå, men jeg skulle helst gått ned 15kg fra sist graviditet, så vi kommer ikke til å telle etter el og stresse med testing de neste par mnd. Gutten vår ble til på 2pp, så jeg har jo et håp om at neste sitter like raskt. Da får kiloene bare være ;)

Ah :) Så dere har en liten en fra før ja, så koslig da! Gleder meg virkelig jeg også til å få en liten en. Håper det går raskt når vi setter igang for fult :) Vi stresser ikke helt enda vi da, begynner prøvinga i april regner jeg med :) Men har sluttet på pillene, så det kan jo skje når som helst :)

Vært litt greit å snakket med flere i samme situasjon :) Men veit ikke om det er mulighet til å chatte med de man har på vennelisten eller noe? Ganske nye her, så er ikke helt oppdatert på det som skjer her inne :P

21 fra Stavanger :) samboer på 23 og er nå i 5pp. førskolelærerstudent og må si at all lesingen om småbarn gjør meg enda mer verpesyk :)

gla det har blitt laget denne tråden for oss som er litt "unge" :) håper alt går bra med dere og spiren snart sitter :)

21 fra Stavanger :) samboer på 23 og er nå i 5pp. førskolelærerstudent og må si at all lesingen om småbarn gjør meg enda mer verpesyk :)

gla det har blitt laget denne tråden for oss som er litt "unge" :) håper alt går bra med dere og spiren snart sitter :)

Ja, jeg syns iallfall det er greit å ha noen å prate med på samme alder som meg :) Føler meg liksom litt ung når jeg leser de andre innleggene, der de fleste er mellom 27-40år. Men men.. Skal nok klare oss like bra vi :)) hehe, jeg er lærling da. Så spent på om spiren sitter fort, for da rekker jeg ikke gå ferdig det. Men den blir jo stoppet så får jeg jo starte der jeg evt går ut i perm :)

Jeg er 23 og fra Sogn og fjordane:) prøver på nr 2 med sambo på 25!

Har ei jente på 3 og et halvt fra før som kom uten prøving så er kjempespent på hvor lang tid det kommer til å ta:)

Er i første pp:)

Annonse

Jeg er 23 og fra Sogn og fjordane:) prøver på nr 2 med sambo på 25!

Har ei jente på 3 og et halvt fra før som kom uten prøving så er kjempespent på hvor lang tid det kommer til å ta:)

Er i første pp:)

Så spennende da :) Ble du gravid på ppiller sist eller ?

Ja:) gikk på loette, men plutselig var det noe som manglet:p

Var jo bare 18 år så det var ikke helt optimalt, men det har gått over all forventning og vi er nå en liten lykkelig familie på tre (forhåpentligvis snart 4) :)

Ja:) gikk på loette, men plutselig var det noe som manglet:p

Var jo bare 18 år så det var ikke helt optimalt, men det har gått over all forventning og vi er nå en liten lykkelig familie på tre (forhåpentligvis snart 4) :)

Så bra :) utrolig koslig. Jeg vil også bli en liten familie med min kjæreste. Men satser den sitter i april, så det blir 2013 baby :) men tar selvfølgelig imot før det også, men vi stresser ikke

Jeg er også ny her :) prøver på nr 1 :) og jeg er bare 20 mil unna trondheim :)

Ah, hvor du bor/kommer fra? :)

Jobber du ?=)

Samboer gammel, jobber han?

Husdyr?

Jeg spør mye jeg, men greit vit :) Hvor nære andre en min situasjon feks.

greit å spør vel :) jeg kommer og bor i alvdal! å her er det kaldt nå,25 minus :P jeg jobber på bensinstasjon og min samboer jobber i røros.han er 33 år. jeg har husdyr,tre nydelige kattejenter :) er greit å ha kjæledyr i prøveperioden visstnok. :) er jo greit å ha litt kontakt med andre prøvende her inne å da! nyttig! jeg slutta på pilla i juli! ting tar tid!

greit å spør vel :) jeg kommer og bor i alvdal! å her er det kaldt nå,25 minus :P jeg jobber på bensinstasjon og min samboer jobber i røros.han er 33 år. jeg har husdyr,tre nydelige kattejenter :) er greit å ha kjæledyr i prøveperioden visstnok. :) er jo greit å ha litt kontakt med andre prøvende her inne å da! nyttig! jeg slutta på pilla i juli! ting tar tid!

Ah :) Såppas kaldt ja, 10 minus her da. Syns det e kaldt æ da! hehe

Ja, koslig med dyr da ja. Kose mye me hunden min ja :) Glæde mæ te æ får baby, så æ kan gå på trilletur med hunden og babyen :)

åh, så du har prøvd en stund du da skjønner jeg :) Sitter vell snart da, krysser fingrene for deg :)

ja jeg har blitt slik at jeg ikke tør å håpe på noe! for tar en test og så er den negativ,det er ikke gøy! men 10 minus er kaldt i trondheim da! har begynt med slik folat nå.så får håpe det hjelper på! jeg har ikke noe hund å gå tur m jeg da,men ene katta mi liker å tro at er hund! hu knurrer og oppføre seg som en hund når det ringer på døra osv! er du opprinnelig fra trondheim?

ja jeg har blitt slik at jeg ikke tør å håpe på noe! for tar en test og så er den negativ,det er ikke gøy! men 10 minus er kaldt i trondheim da! har begynt med slik folat nå.så får håpe det hjelper på! jeg har ikke noe hund å gå tur m jeg da,men ene katta mi liker å tro at er hund! hu knurrer og oppføre seg som en hund når det ringer på døra osv! er du opprinnelig fra trondheim?

Ah, kjipt da. Håper den sitter hos deg snart! Ja 10 minus e kaldt ja, iallfall for meg som jobber i barnehagen å er ute nesten hele dagen! hehe

Folat ja, hadde ei venninne som gikk på det etter en stund prøving. å den satt 4 mnd etter start :)

hehe, katt som leker hund ja.. Så snedig, men søtt

Jeg er fra Trondheim ja :)

Hei.. Hva vil prøveperiode si egentlig? Er det kun samleie? Eller hjelp i samråd med lege osv? Er veldig ny på alt dette :-s Og hadde blitt veldig glad om noen kunne ha forklart meg litt .. :)

Prøveperiode eller pp som vi sier her inne betyr hvilken prøveperiode du er i. Om du har prøvd i 1 mnd elller 10 mnd. pp1 er prøveperiode 1 :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...