Gå til innhold

sex mellom el og ikm?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om dere har mye sex mellom el og ikm, eller om dere lar en evt spire få fred og ro til å feste seg?

Håper virkelig at en spire sitter denne mnd, etter 10pp og en sa synes jeg det er på tide...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har sex mellom EL og IKM. Greit å kunne kose seg litt også når en ikke må, men fordi en vil :) Men ikke alltid gubben orker da jeg maser så mye FØR og under EL :)

Skrevet

Det skal vera trygt. Eg gjorde det lite, fordi eg følte for å gi den fred som du seier. Sorga over negativ test kan då lett bli større. Iallefall var det slik for emg, for mannen jobbar offshore, så då var det liksom sex med eggl, så ingenting, så reiste han f. eks og fortsatt ignenting. Alt handla om babylaging. Det blir ei ekstra srog det også, å mista det naturlege sex-livet. Gjer det som føes rett for deg. Første veka etter eggl var eg som oftast drittlei av sex uansett :)

Skrevet

Jeg har med sikkerhet blitt gravid etter EL minst 3 ganger, så har aldri turt å bare kutte helt når EL var over. Dessuten blir jo sexen bedre når man strengt tatt ikke må, og hvorvidt spira sitter eller ikke avhenger av så mye mer enn om man har sex en ekstra gang. Heller en gang for mye enn en gang for lite tenker jeg ;-)

Skrevet

JA altså, eg pleier alltid å ha sex dagen etter eggl også for sikkerhetsskuld. men ikkje særlig etterpå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...