Anette- lykke nr tre Skrevet 23. januar 2012 #1 Skrevet 23. januar 2012 Hei, vi flytter fra Stavanger til Sørnes i mars og venter gutt nr tre i månedskiftet mars/ april. Det hadde vært gøy å kommet i kontakt med andre som skal ha barn i området:)
solfrid31 Skrevet 27. januar 2012 #2 Skrevet 27. januar 2012 Hei, vi flytter fra Stavanger til Sørnes i mars og venter gutt nr tre i månedskiftet mars/ april. Det hadde vært gøy å kommet i kontakt med andre som skal ha barn i området:) Hei. Eg bur på Joa. Venta ein gut i mars. Har to jenter. Kansje me kunne truffest då?
Anette- lykke nr tre Skrevet 5. februar 2012 Forfatter #3 Skrevet 5. februar 2012 Hei, vi flytter fra Stavanger til Sørnes i mars og venter gutt nr tre i månedskiftet mars/ april. Det hadde vært gøy å kommet i kontakt med andre som skal ha barn i området:) Hei. Eg bur på Joa. Venta ein gut i mars. Har to jenter. Kansje me kunne truffest då? Hei:) så gøy at det finnes flere ! Er du på facebook ? Isåfall, kan du ikke legge meg til som venn Anette elstad Mortensen. Vi har en lukket gruppe der for gravide i Sandnes Stavanger sola og omegn med termin mars og april. Da kan jeg legge deg til der og vi kan bli litt kjent. Vi er flere som er sykemeldt og skal treffes til lunsj på tirsdag kl tolv om du vil bli med:) ellers send meg gjerne en Mail om du ikke er på Facebook for jeg er ikke her inne så ofte lenger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå