Gå til innhold

Andre som er sykemeldte tidlig i svangerskapet?

Anbefalte innlegg

Får så utrolig dårlig immunforsvar når jeg er gravid i første trimester (3. svangerskap). Liksom at jeg støvsuger til meg alt som er av smitte. Har stort sett vært sengeliggende i ei uke nå, først med kraftig forkjølelse som enda sitter godt i, deretter omgangssyke i helga. Og nå er jeg så svak og sliten, så er sykemeldt ut uken. Håper formen kommer seg snart! Men tror nok jeg blir en del borte fra jobben i 1. trimester:( I tillegg er jo formen så som så fra før av.. Kvalm som få, trøtt og sliten:( Ja, ja, litt klaging herifra...

Fortsetter under...

Uff føler med dere! Denne kvalmen er helt forferdelig!! Får lite mat i meg, og energien er på bånn. Har så dårlig samvittighet overfor mannen som må ta alt med barna, og ikke minst overfor barna. Idag har jeg knapt vært en time sammen med dem:( Men satser på det blir litt bedre bare jeg blir kvitt sykdom. Hvordan er det med dere da, har dere energi til barna? Håper virkelig dette gir seg i uke tolv slik som de andre to gangene!!

Jeg føler ikke jeg har hatt nok tid til datteren min nei... :( Hun er i tillegg ekstremt mammadalt akkurat nå! Akkurat som hun føler på seg noe! Jeg sier til meg selv at vi skal ta igjen kosten og leken så fort jeg får energi! Ikke gøy hele tiden å svare " pappa kan lese bok", " pappa kan gjøre..." osv.

*sukk*

Annonse

Jeg ble også sykemeldt i uke 6 pga kvalme. Får i meg en håndfull mat om dagen ca og det gir ikke mye energi. Har dårlig samvittighet siden jeg har ny jobb, føler meg veldig sårbar i forhold til forlengelse av vikariatet som går ut i juni(har termin ca 9 september).

Dere som har barn fra før; når har kvalmen deres gått over?

Typisk oss med dårlig samvittighet. Jeg kjenneR også veldig på det overfor jobb. Vet ikke helt om jeg kommer tilbake. Kvalmen min har gitt seg i uke 12 de andre to gangene. Men for min del kommer andre plager sigende på sånn etterhvert også..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...