Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fortsatt så veldig vondt i brystene... Er i uke 15 noen andre? Trodde det skulle ha gitt seg nå:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er i uke 19, og har fortsatt veldig ømme pupper:)

Skrevet

Jeg fikk litt ømme bryster kanskje i uke 11-12.. kjenner ikke så mye til det nå. Men tror dette varierer veldig! Mener at jeg gikk lenge med ømme bryster sist jeg også!

Skrevet

Ja!! Går litt i bølgedaler her. Er i uke 16 nå, og i helgen har de vært ekstremt ømme og vonde... :/

Skrevet

jaa, kan signere her! Hadde veldig vonde bryster tidlig i graviditeten, så ga deg seg liksom, men de siste 2-3 ukene har de vært ømme igjen..er i uke 15 nå;) dette er 3 gang jeg er gravid, men kan ikke huske de var ømme så lemge med de andre ..

Skrevet

Legen min sa at med jente baby var brystene mer ømme enn med gutte baby. Blir spennende å se om hun har rett:-)

• 4 uker senere...
Skrevet

Det stemte på meg, er en liten jentebaby i magen nå. Sist hadde jeg ikke så ømme bryster og fikk en gutt. Morsomt:-)

Skrevet

Har kjempe ømmer bryster og jeg er i uke 21. Trodde dette sku gi seg for lenge siden jeg.. Men der tok jeg feil! :P

Jeg venter en gutt :)

Skrevet

Jeg er også snart i uke 21 og brystvortene er ømme og det "svir" liksom inni puppen. Det forandrer seg også litt fra dag til dag, men jeg har hatt det slik tilogfra siden start :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...