Anonym bruker Skrevet 23. januar 2012 #1 Skrevet 23. januar 2012 Pusser opp badet, og har store fliser på veggene, 60x30. Vi tenkte å sette ha speil over vasken som er bygd inn i flisene om dere skjønner hva jeg mener. Speilet vil da være 60*90, og like stort som tre fliser. Svigermor mener dette er dumt og at det er veldig 80-talls. Kan ikke huske at jeg noen gang så det på 80-tallet Hva mener dere?
It's all about me Skrevet 23. januar 2012 #2 Skrevet 23. januar 2012 Om det ikke er 80-talls så er det iallfall veldig hotell. Mye finere med et speil montert utenpå flisene.
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2012 #4 Skrevet 23. januar 2012 Synes det er fint innebygd jeg, moren min er interiørdesigner bygde hus for 2 år siden og har det på badet sitt, er veldig stilig synes jeg iallefall på nye moderne bad
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2012 #5 Skrevet 23. januar 2012 Svigerforeldrene mine har dette og jeg syns ikke det er fint. Virker billig og upraktisk. Hva skal dere gjøre om dere knuser en bit?
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2012 #6 Skrevet 23. januar 2012 Svigerforeldrene mine har dette og jeg syns ikke det er fint. Virker billig og upraktisk. Hva skal dere gjøre om dere knuser en bit? Da er det jo bare å fjerne speilet og sette inn ett nytt. Er jo akkurat det samme om en flis skulle knust..
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2012 #7 Skrevet 23. januar 2012 Svigerforeldrene mine har dette og jeg syns ikke det er fint. Virker billig og upraktisk. Hva skal dere gjøre om dere knuser en bit? Da er det jo bare å fjerne speilet og sette inn ett nytt. Er jo akkurat det samme om en flis skulle knust.. Har du prøvd det? Det er ikke bare bare å bytte ut bare en flis. Uansett ikke fint.
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2012 #8 Skrevet 23. januar 2012 Svigerforeldrene mine har dette og jeg syns ikke det er fint. Virker billig og upraktisk. Hva skal dere gjøre om dere knuser en bit? Da er det jo bare å fjerne speilet og sette inn ett nytt. Er jo akkurat det samme om en flis skulle knust.. Har du prøvd det? Det er ikke bare bare å bytte ut bare en flis. Uansett ikke fint. Jeg har ikke gjort det nei, men fagfolk klarer nok det helt fint. Spurte ikke om det var fint eller ikke, vi synes det er fint og har bestemt oss for den løsningen. Men jeg lurte på om det er veldig 80-talls!
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2012 #9 Skrevet 23. januar 2012 Svigerforeldrene mine har dette og jeg syns ikke det er fint. Virker billig og upraktisk. Hva skal dere gjøre om dere knuser en bit? Da er det jo bare å fjerne speilet og sette inn ett nytt. Er jo akkurat det samme om en flis skulle knust.. Har du prøvd det? Det er ikke bare bare å bytte ut bare en flis. Uansett ikke fint. Jeg har ikke gjort det nei, men fagfolk klarer nok det helt fint. Spurte ikke om det var fint eller ikke, vi synes det er fint og har bestemt oss for den løsningen. Men jeg lurte på om det er veldig 80-talls! Ja det er veldig 80-talls
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2012 #10 Skrevet 23. januar 2012 Vi pusser opp badet nå vi også, og mannen min nevnte faktisk den løsningen. Det ble ordrett sakt at det er for gammeldags, og ikke på en fin måte, og ville ikke passe inn hos oss. Dersom vi vil selge huset en dag kan slike småting også ha mye å si på taksten siden takstmann vil regne på hva det vil koste med handtverkere for å få omgjort den type utdaterte ting.
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2012 #11 Skrevet 23. januar 2012 Jeg har titta masse på leiligheter på finn.no i det siste, og har sett at flere nyoppussa og lekre leiligheter har sånn innflisa speil, trodde det var ganske moderne jeg faktisk.
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2012 #12 Skrevet 23. januar 2012 Liker du det, går du for det. Ikke at det er særlig 80 talls, husker ikke noe sånt fea 80 tallet, men omdet så skulle være gammeldags går jo trendene i sirkel. Ting kommer tilbake med nye vrier. Men kvalitet og varige løsninger er alltid kult, særlig om de er fine :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå