♫røverdøtreog♪røver Skrevet 23. januar 2012 #1 Skrevet 23. januar 2012 I var jeg på tidlig ultralyd for sjekk og vurdering (- skal videre til duotest og hatt en sa i sept) Jeg var ganske nervøs rett før timen, men har vært og er veldig kvalm disse ukene, er ca 9 + 5, men ai ai ai Liten krabat som vinket, med hjertebank, to armer og bein - og dermed sprutet tårene, gitt. Krysser fingrene fortsatt, men dette var en god opplevelse! Mvh:
vurdere1til Skrevet 23. januar 2012 #2 Skrevet 23. januar 2012 så bra jeg har også vært på tidlig ul i dag (10+1 i dag) babyen var frisk og rask, såg hjerte slå å det var ett rørende øyeblikk <3 hvor stor var din lille spire?
VinterSol+2 Skrevet 23. januar 2012 #3 Skrevet 23. januar 2012 Å, så herlig:) Jeg skal til ul om to uker jeg, da er jeg syv uker på vei, så spent på å se om det er et lite hjerte (eller to) der... (jeg får en tidlig ul pga forhistorien min) Det er stort og vakkert å få lov til å smugtitte når alt er i orden! Da jeg var elleve uker på vei med min yngste, så vi helt tydelig hvilket kjønn det var også. Og han hoppet og spratt rundt inni der som en liten kenguru, fantastisk! (etter at legen hadde fortalt meg at joda, her var det liv,nog jeg torte å kikke, vel å merke)
♫røverdøtreog♪røver Skrevet 23. januar 2012 Forfatter #4 Skrevet 23. januar 2012 He, he takk Det gikk noen sekunder før jeg turte å kikke også, ja. Målet var ca 3 cm, tror jeg.
førskolelæreren Skrevet 23. januar 2012 #5 Skrevet 23. januar 2012 Gratulerer dere alle sammen! Såååå fantastisk følelse for dere da! *Misunnelig*
♫røverdøtreog♪røver Skrevet 23. januar 2012 Forfatter #6 Skrevet 23. januar 2012 Gratulerer dere alle sammen! Såååå fantastisk følelse for dere da! *Misunnelig* Tusen takk, kjære deg. Unner alle en slik opplevelse, definitivt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå