Gå til innhold

Vondt i venstre eggstokkområde

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har nettopp funnet ut at jeg er gravid, og er snart 5 uker på vei (4+6). I natt fikk jeg vondt i noe som føltes som venstre eggstokk, eller området rundt. Jeg hadde vondt i ca 1 time før jeg endelig fikk sove. I dag kjennes det bittelitt sårt, men det er vel bare fordi jeg kjenner etter. Har noen andre opplevd lignende uten at det har endt i spontanabort? Jeg blir så bekymret fordi jeg har mistet 3 ganger allerede.

Endret av Solskinnsbolle
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan det være at det du kjente var strekk i livmorbåndene? Antageligvis går det bra hvis du nå ikke kjenner noe lenger og du ikke blør eller noe. Er selv 4 uker gravid og kjenner ofte strekk i livmorbåndene.

Skrevet

Hei!

Jeg er 8 +1 idag, og jeg kjenner ofte eggestokkene mine "jobbe". Tror ikke dette er såå uvanlig egentlig, har hørt mange som oppleveler det. Jeg kjenner det stadig, og noen ganger er det veldig vondt mens andre ganger er det murringer i eggestokkene.

:)

LyKKe til med graviditeten!

Skrevet

Jeg vil bare si at sist jeg var gravid (endte i min nydelige datter på 3) så kjente jeg intense smerter i området rundt livmor / eggstokker (husker ikke om smertene satt på en eller begge sider egentlig). Det varte i flere uker og det var så intenst vondt at jeg ikke fikk sove uten smertestillende. Jeg var kjemepredd husker jeg, men det gikk helt utmerket. Det jeg hadde var i alle fall sterke strekkesmerter.

Jeg er gravid igjen (sånn rundt 5 uker) og kjener flere "stikk" men ikke så kraftlige som sist foreløpig.

Skrevet

Takk for svar, alle sammen! Da kan jeg ta det med ro ang de smertene. Men nå er det kommet et nytt problem, selvsagt. Fikk såre bryster i går kveld, og i dag er de ikke såre lenger. Må skrive ny post og høre om noen har kjent det samme uten å miste... er plutselig redd og bekymret igjen....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...