Harfåttprinsen:) Skrevet 23. januar 2012 #1 Skrevet 23. januar 2012 Når la dere de små på eget rom??? var de urolig/rolig de første nettene?? Hva var grunnen til at dere flyttet de på eget rom?? Har som sakt en som sover ubeskrivelig urolig om natten, og jeg er opp og ned av sengen for og snu på han,legge han til osv, blir jo såå sliten av og bli vekket konstant... men synes det er litt vemodig og skal flytte han, og er redd jeg blir flygende som en flue ut og inn av rommet hans.... Han får flaske...
Matrosen og Meg:) Skrevet 23. januar 2012 #2 Skrevet 23. januar 2012 hei hei! jeg flyttet lillegutten inn på eget rom når han allerde var 6 uker gammel. han reagerte bare på at vi dro over oss dyna når vi la oss eller snudde oss om natten, sånn at han våknet hele tiden, og den eneste måten for å få han til å sovne igjen var å bære han i søvn. etter 6 uker med neste ikke noe søvn fant jeg ut at vi måtte bare prøve, ble det værre så var det jo bare å flytte han tilbake. Han fikk flaske fra han var to mnd, og ville fortsatt ha mat på natta når han ble flyttet. Jeg ammet vel to ganger etter vi la oss, kl 1, og kl 5. Og deg vare bare å legge han ned i senga igjen og sov utrolig mye bedre, det samme gjorde jeg. Så her har det aldri vært tema å flytte han tilbake igjen. Når jeg gikk over til flaske tok det vel ca to uker før han sluttet med nattmåltider. det hender fortsatt han våkner 5, men da tar jeg han med i senga vår og gir flaska der, så sover han sammen med oss til 7 ca. Hvis din spiser litt om natten fortsatt ville jeg hatt en stol på rommet han så du gir mat der. Men for å svare på spørsmålet, så ble ihvertfall vår mye roligere på natta etter vi flyttet han på eget rom. Og vi har begge soveromsdørene helt oppe og har aldri hatt noe problem med å høre han. prøv deg frem, men det kan hende du må regne med noen urolige netter først, så ikke gi opp etter den første natta. Jeg synes ihvertfall det var veldig godt. ikke bare på grunn av søvn for begge parter, men så kunne man liksom prate litt sammen når man hadde lagt seg for kvelden. og få litt kjærestetid også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå