Anonym bruker Skrevet 23. januar 2012 #1 Del Skrevet 23. januar 2012 Er det noen her inne som er som meg og føler at en selv snakker norsk og mannen marsisk? Vi sliter veldig med kommunikasjonen her om dagen og jeg får liten til ingen hjelp fra mannen. Jeg har rygglidelse fra før og har fått bekkenløsning, jobber litt (delvis sykmld pga bekkenløsning), må gjøre alt i hjemmet, innkjøp ol og har en datter fra før og kjenner det hadde vært godt med litt hjelp og støtte fra mannen som for tiden også er sykemeldt (100%) og bare ligger på sofaen hele dagen og sover og er våken hele natten og ser på serier på pc.... når han først finner på noe er det hverken med meg eller datteren min men kompiser og ofte er det byturer. merker jeg blir syyyyykt irritert på han og jeg er ved det punktet at noe må skje for at dette skal gå bra! Er det noen som har erfaring med å gå til familievernkontoret i svangerskap? Håper såååå noe kan få dette forholdet tilbake på rett kjøl men akkurat nå ser jeg litt mørkt på det.... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143903355-erfaringer-med-familiekontoret-i-svangerskap/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå